سردار کیوان ظهیری گفت: در پی ارجاع تعدادی پرونده از دادسرای اسلامشهر به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی با ترفند، خرید، فروش، پیش فروش و مشارکت در ساخت پروژه های تجاری و اداری در شهرک واوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۷۲

وی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از واریز مبلغ درخواستی به حساب وی و تنظیم قرارداد جهت خرید مغازه در داخل پاساژ متوجه شدند که در دام یک کلاهبرداری گرفتار شده اند، افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده در نهایت مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کرده و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجه با ادله و شواهد موجود به ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۴۰ نفر با همین شیوه اعتراف کرد.

سردار ظهیری در خصوص شیوه و شگرد متهم دستگیر شده گفت: این فرد با تبلیغات گسترده تحت عنوان خرید، فروش، بیش فروش و مشارکت در ساخت پروژه های پاساژ تجاری و اداری در شهرک واوان اسلامشهر و در میان شهروندان متقاضی را به آدرس مذکور دعوت و با عقد قرار داد صوری اقدام به کلاهبرداری از آنها می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها