به مناسبت ایام الله دهه فجر :

115 طرح در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد

یزد - فرماندار شهرستان تفت گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر115طرح و پروژه در شهرستان تفت افتتاح می شود که 94طرح افتتاحیه است و بالغ بر860میلیاردتومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۱۳۹۷۰۶۵

 به گزارش خبر نگارجام جم آنلاین یزد، محمد دهشیری درسلسله نشستهای خبری دهه فجر که به میزبانی روابط عمومی استانداری برگزارشد درجمع خبرنگاران حضور یافت و گزارشی ازپروژه های افتتاحی این شهرستان ارائه کرد. 

وی اظهارداشت : 5طرح مهم شهرستان روز گذشته با حضورمعاون رئیس جهمورو رئیس سازمان انرژی اتمی درشهرستان افتتاح شد و بقیه طرح ها نیز در روزهای اتی تا پایان دهه فجر افتتاح و عملیات اجرایی برخی طرح ها نیز در روز ها ی آتی آغاز خواهد شد.

دهشیری تصریح کرد: نوع خدمات رسانی در شهرستان  تفت متفاوت تر از سایر شهرستان های استان می باشد و سرانه خدماتی که باید به مردم ارائه بدهیم نسبت به نقاط شهری بسیار بیشتر می باشد همچنین شهرستان از بعد اقلیمی سه بخش و 10مرکز دهستان را خدمات رسانی می کند .

 فرماندار خاطر نشان ساخت : نخل گردانی رزو عاشورا یاین شهرستان به ثبت ملی رسیده و ظرفیتهای فرهنگی زیادی در این شهرستان وجود دارد به همین منظور محور توسعه شهرستان متناسب با توانمندی ها ی بومی آن بر اساس گردشگر ی پیش بینی شده است .

وی افزود:در زمینه صنایع پاک نیز توسعه در این شهرستان به سمت صنایع پاک و کم آبخواه و محصولات دانش بنیان رفته و تنها شهرک غذا و دارو ی استان نیز در شهرستان تفت راه اندازی خواهد شد و گستر ش صنایع نیز بر اساس صنایع دانش بنیان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها