دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی جنوب غرب استان تهران

امدادرسانی جهادگران جنوب غرب تهران در مناطق زلزله زده خوی

به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومین جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و مدیریت منطقه ۶ شهرداری اسلامشهر، از صبح تا عصر روز گذشته در محل فرهنگسرای استاد شهریار شهرک امام حسین علیه السلام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۷۰

سیدحسن سیداحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در اسلامشهر، اظهار کرد: در این اردوی جهادی که شصت و پنجمین ارودی جهادگران قرارگاه امام رضا(ع) است، پزشکان متخصص و متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی، خدمات مورد نیاز شهروندان این شهر را در زمینه‌های گوناگون از جمله دندانپزشکی، ارتوپدی، روانشناسی، روانپزشکی، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، آزمایشگاه و داروخانه ارائه دادند.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) افزود: اغلب مراجعه کنندگان از اقشار محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خیریه‌ها و گروه‌های جهادی هستند که از قبل شناسایی و غربالگری شده‌اند که بر اساس زمانبندی اعلام شده به این محل مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

سیداحمدی خاطرنشان کرد: امروز با استقرار پزشکان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر به بیش از ۲۵۰۰ نفر از محرومین منطقه بالغ بر ۵هزار خدمت پزشکی بصورت رایگان ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها