مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدخبر داد؛

امدادرسانی نیروهای امدادی به بیش از 350 نفر گرفتار در برف

یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت : فرد سقوط کرده از ارتفاعات کوه در شرق بهاباد (دهنه شور )توسط تیم امداد ،نجات پیدا کرد .
کد خبر: ۱۳۸۵۳۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حسن رضاپور اظهار داشت : پیرو اعلام تلفنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در شرق بهاباد ، تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر بهاباد پس از هماهنگی با مرکز کنترل و عملیات استان (EOC) توسط یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتور سیکلت امدادی به محل حادثه‌ اعزام شدند.

وی افزود : در این عملیات نجاتگران پس از عبور ازموانع و دستیابی به مصدوم و انجام اقدامات و کمکهای اولیه مصدوم را بر روی بک برد فیکس کرده و توسط امدادگران به منطقه امن و پایین کوه انتقال دادند.

حسن پور تصریح کرد : در ادامه مصدوم جهت درمان تکمیلی با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شد که در این حادثه پس از ارزیابی، مصدوم از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود ولی خوشبختانه حال وی خوب می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره 112 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها