بدنبال سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مراکز استانی

شهرکرد بام ایران مرکز استان چهار محال و بختیاری مقصد بیست ویکمین سفر های استانی

یک مقام مسئول در استانداری چهار محال و بختیاری از سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری و هیئت دولت بعد از ایام عید سعید فطر و اوایل هفته آینده به شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۹۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ یک مقام مسئول آگاه ظهر امروز یکشنبه 11 فروردین در گفتگوی اختصاصی با جام جم از سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری و هیئت دولت به شهرکرد بام ایران و مرکز استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

شهرکرد میزبان و  مقصد بیست و یکمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت

این مقام مسئول اضافه کرد: در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مراکز استانها شهرکرد مقصد بیست و یکمین سفر هیئت دولت به شهرکرد خواهد بود.

سفر رئیس جمهوری به استان چهار محال بعد از عید فطر و در اوایل هفته آینده

وی تاکید کرد: این سفر بعد از ایام عید سعید فطر و در اوایل هفته آینده انجام خواهد شد و تعدادی از وزرای اقتصادی و عمرانی در این سفر همراه رئیس جمهور خواهند بود.

سفر یک روزه و دیدار با خانواده معظم شهداء ،نخبگان و شورای اداری استان

این مقام آگاه در ادامه افزود: برنامه های سفر رئیس جمهوری یک روزه خواهد بود و در این سفر حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام شامخ شهدء بازدید از چند طرح عمرانی و یکی از کارخانجات مهم استان، دیدار با خانواده معظم شهداء و نخبگان استان،شرکت در جلسه شورای اداری استان و در خاتمه نشست مطبوعاتی رئیس جمهور با اصحاب رسانه و مطبوعات در فرودگاه شهرکرد پایان بخش برنامه ها خواهد بود.

تلاش مضاعف استاندار چهار محال و بختیاری جهت بهره برداری کامل از سفر رئیس جمهور

گفتنی است در آستانه سفر رئیس جمهور به استان چهار محال، استاندار و تیم اقتصادی استانداری با سفر به تهران و حضور در نهاد ریاست جمهوری مقدمات سفر را آماده و مهیا نموده تا این سفر موجبات رشد توسعه و شکوفائی استان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها