فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۸۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین کیش ؛ در این رابطه سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: در پی اقدامات پلیسی متهمان که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی و 3نفر در این رابطه دستگیر که تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی عنوان کرد: ارزش ریالی طلا و جواهرات بیش از 200میلیارد ریال برآورد شده است مالک بخشی از آن با مراجعه مالباختگان شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهدشد.
سرهنگ ” علی اصغرجمالی” شناسايي منازل فاقد ایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخريب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.
این مقام انتظامی تأکید کرد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل نمایند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.
وی افزود: به مردم عزیز توصیه می کنم اشیاء قیمتی خصوصاً طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات در بانک بسپارند یا در جای مطمئن نگهداری نمایند.
سرهنگ ” علی اصغرجمالی” خاطرنشان کرد:سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با 110 و تأمین نیازهای چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها