بخش نخست دهکده ورزشی دانش آموزی استان آذربایجان شرقی امروز دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و بخش هایی نیز کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۶۹
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، بخش نخست دهکده ورزشی دانش آموزی در تبریز در مساحت کلی یک هزار و ۸۲۳ متر مربع به صورت سالن چند منظوره با متراژ اداری ۲۰۶ مترمربع، سالن بدنسازی ۱۷۶ مترمربع، سالن فوتسال یک هزار و ۲۸۶ مترمربع و میدان فوتسال ۸۰۰ مترمربع و با هزینه پنج میلیارد تومان احداث شده است.

امروز همچنین با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان زمین های ورزشی تنیس، وزیر آموزش و پرورش و زمین چمن مصنوعی این دهکده کلنگ زنی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح دهکده ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی وظیفه آموزش و پرورش را انسان سازی عنوان و خاطرنشان کرد: استراتژی دشمن تضعیف نهاد خانواده و تعلیم و تربیت است و بر اساس نظریه دانشمندان همین امر برای فروریختن کشورها کافی است.
محمدرضا پورمحمدی تعلیم و تربیت را ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی و میراث پیامبر گرامی اسلام(ص) برشمرد و گفت: باید با همکاری و فراهم ساختن زیرساخت های مناسب تربیتی گام های بسیار اساسی برای حفظ کشور برداریم.
یوسف داودی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز در افتتاح فاز اول دهکده ورزش دانش اموزی گفت: ما در استان شاهد تغییرات و رشد زیادی هستیم که در نتیجه تلاش های مسئولین در آموزش و پرورش و نوسازی و همچنین خیرین بزرگوار است.
وی افزود: فضاهای ورزشی و گسترش انها خیلی مهم است و نباید ساده نگریست، در شهرها و همچنین در روستاها این مسئله صدق می کند بنابراین تلاش شود دانش آموزان ما با ورزش مانوس شوند چون آینده سازان کشور ما هستند.
داودی با تاکید بر اینکه اگر دانش آموزان شخصیت ورزشی پیدا کنند جلوی بسیاری از رفتارهای غیر قابل قبول گرفته می شود، از وزیر آموزش و پرورش خواستار ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده بیشتری به خاطر اقلیم آب و هوایی سرد منطقه شد.
وی با بیان اینکه ساختمان های ورزشی پدافند غیر عامل هستند که در شرایط بحرانی و زلزله می توان از آنها استفاده کرد اضافه کرد: در این ساختمان ها به هوشمند سازی باید بیشتر دقت کنیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها