‌نگاهی به سریال «بوم و بانو» و احتمال اقتباس آن از یک رمان شناخته‌شده

طرح چشمان بانو بر بوم سرنوشت

بازیگر بوم و بانو در گفتگو با جام جم آنلاین:

حس نوستالوژیک طرفدار دارد

ساناز سماواتی، بازیگر سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی بیان کرد که این سریال قصه ای را در دوره پهلوی اول روایت می کند.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۱۹

ساناز سماواتی بازیگر تلویزیون که این شب ها در سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی به ایفای نقش می پردازد به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: در یکی دو سال اخیر سریال «محرمانه»، «وارش» را داشتم و چندان کم کار نبودم البته پرکار هم نبودم.

وی ادامه داد: در این شرایط خیلی خبری از تولیدات نیست و پیشنهادها معمولی است. حتی خیلی ها ریسک نمی کنند که در شرایط کرونایی کار کنند. ما در اوج کرونا در سریال «بوم و بانو» حضور داریم و سریال در یک بازه زمانی تعطیل هم شد شرایط سختی داشتیم و آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال به خوبی توانست پروتکل ها را رعایت کند.

سماواتی درباره نحوه کار در این شرایط کرونایی گفت: ما بازیگر هستیم و چندان نمی توانیم ماسک بزنیم اما بعد از گریم از شیلد صورت استفاده می کنیم تا هم پروتکل ها رعایت شود هم گریم خراب نشود. باقی همکاران در پشت صحنه هم ماسک می زنند.

وی درباره اولین تجربه از بازی در سریال های سلطانی اظهار کرد: از این همکاری با سعید سلطانی خیلی خوشحالم تا حالا نشده بود با او کار کنم.
کار با او، بهروز غریب و سید جمال حاتمی شانس است. سلطانی سواد دارد کارش را بلد است و می داند بازیگر را چطور هدایت کند.

این بازیگر سریال های تلویزیونی یادآور شد: بعد از سال ها احساس می کنید به فضای حرفه ای بیست سال پیش بازگشته اید. معدود دفعاتی پیش می آید که یک تیم حرفه ای برای تولید سریال در کنار هم جمع شود که شاید در سال های اخیر به خاطر مسایل مالی بوده است. نبود این تیم های حرفه ای در خروجی سریال هم اثرگذار است.

وی با اشاره به بازخوردها در همین ابتدای سریال عنوان کرد: بازتاب نقش دلربا را در همین ابتدای پخش در میان مردم دیده ام. در همین چند روز گذشته که با ماسک بیرون می روم مردم مرا با نام دلربا صدا می زنند و اظهار رضایت می کنند.

سماواتی درباره جذابیت های این سریال عنوان کرد: مردم خاطرات گذشته را دوست دارند، به حس نوستالژیک گذشته علاقه دارند و سریال های چون «بوم و بانو» این حس را زنده می کند.

این بازیگر درباره حساسیت های سلطانی در کارگردانی این سریال تاریخی نیز توضیح داد: این سریال زمان پهلوی اول را نشان می دهد و سلطانی روی کلمات و بیان در این فضا حساس است.

وی اضافه کرد: از روی همین حساسیت ها می توان توانایی و قدرت کارگردانی را دید، سلطانی روی تک تک جملات، حس و بیان مسلط است و در ذهنش، کار را تدوین شده می بیند و می داند چه می خواهد.

این بازیگر در پایان بیان کرد: سلطانی فرهنگ و آداب آن زمان را رعایت می کند و شما را به دنیای تاریخ می برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها