مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات جدول زمانبندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، بر این اساس در روز شنبه (۱۶ فروردین) مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه، روز یکشنبه (۱۷ فروردین ماه) آموزگاران دوره اول ابتدایی (پایه اول تا سوم دبستان) و دبیران مدارس متوسطه اول و دوم، روز دوشنبه (۱۸ فروردین) مدیران و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۰ و ۲۱ فروردین ماه) ایجاد کانال‌های پرورشی و مشاوره انجام خواهد شد.

همچنین در روزهای دوشنبه (۱۸ فروردین) کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی و کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم، روز سه‌شنبه (۱۹ فروردین ماه) نیز کلاس‌های ابتدایی چهارم تا ششم ابتدایی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این شبکه برگزار خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

جدل زمان‌بندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌ آموزان برای آموزش (شاد) به شرح زیر است:

اعلام جدول زمانبندی حضورمدیران و معلمان و تشکیل مدارس در شبکه شاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها