از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

رقم افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۹ اعلام شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۱۲۶۲۱۷۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان‌های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از مسیر جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم‌ها رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، افزود: علاوه بر ۶۰ هزار میلیارد تومانی که سال جاری به پروژه‌های عمرانی پرداخت شد و عمدتاً برای طرح‌های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب برای احداث راه آهن ۶۰۰ کیلومتری چابهار زاهدان وام گرفتیم و برای این پروژه پول نقد در اختیار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از مسیر اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می‌توانند با قطار از یزد به شیراز بروند.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه‌های تهران-شمال و همت-کرج تا پایان سال جاری ماند و آن را عملی کرد، گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور، برای اجرای ۸ برنامه مهم دولت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول افشانی و پول پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه گذاری کرده‌اند بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آنها در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفندماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها