یکی از اساسی ترین لوازم مورد استفاده در آرایش کرم پودر است.
یکی از اساسی ترین لوازم مورد استفاده در آرایش کرم پودر است.
کد خبر: ۱۲۶۲۰۵۹

کرم پودر در حقیقت یکی از لوازم آرایشی پوششی است که با یکدست کردن سطح پوست، ایرادات ظاهری پوست شما را از بین می برد و پوست را روشن و شفاف می کند.

در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه مهم ترین نکات در خرید کرم پودر، راهنمای خرید کرم پودر با قیمت مناسب را به شما ارائه نماییم. اگر قصد خرید کرم پودر با بهترین قیمت را دارید، با ما همراه باشید.

در رابطه با کرم پودر درصد پوشانندگی یکی از خصوصیات مهم در انتخاب یک کرم پودر باکیفیت است. کسانی که در صورت خود جوش، جای زخم و یا هر گونه نقصی دارند بهتر است از کرم پودرهایی با درصد پوشانندگی بالا استفاده کنند. از طرفی، یکی از نکته های بسیار مهم این است که کرم پودر ضد حساسیت باشد.

یکی دیگر از خصوصیت های مهم کرم پودرهای با کیفیت بالا این است که بافتی سبک داشته باشند و در صورت استفاده روی پوست حالت طبیعی به پوست صورت بدهند، مخصوصاً اگر می خواهید به عنوان کرم گریم از آن استفاده کنید.

از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار در آرایش شما توجه به رنگ متناسب با پوست تان در انتخاب محصول مورد نظر تان است زیرا که اگر رنگی متناسب تر با پوست صورت تان انتخاب کنید در نهایت جلوه طبیعی تری به پوست شما می دهد.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

شرکت های سازنده کرم پودر ها را در انواع رنگ ها ارائه می کنند که از جمله آن ها می   توان به رنگ ها از تیره تا روشن و رنگ پوست اشاره کرد که شما متناسب با نوع پوست تان می توانید رنگ دلخواه تان را خریداری کنید.

اگر دوست دارید که آرایش شما طبیعی باشد و به گونه ای نمود بیرونی داشته باشد که دیگران احساس کنند شما اصلاً آرایشی بر روی پوست خود ندارید انتخاب شما باید کرم پودری باشد که متناسب با رنگ و نوع پوست تان است.

همانطور که گفتیم کرم  پودر ها دارای طیف رنگی بالایی هستند یعنی فقط رنگ آن ها محدود به رنگ های برنزه روشن نیست و مهمتر از آن باید بدانید که علاوه بر درجه روشنی و تیرگی پوست، برای پوست یک رنگ زمینه هم در نظر می گیرند که در افراد مختلف متفاوت است و برای برخی تاحدودی زرد و برای افراد دیگر صورتی کمرنگ است.

 همچنین جالب است بدانید که رنگ پوست شما با تغییر سن و افزایش آن تغییر می کند. یعنی از کرم پودری که در دوران جوانی خود از آن استفاده می کردید، نمی توانید در دوران پیری و یا میانسالی نیز استفاده کنید و باید انتخاب جدید با توجه به تغییر رنگ پوست خود داشته باشید.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

یک موضوع مهم دیگر در خرید کرم پودر این است که متخصصان پوست به این موضوع تاکید دارند که برای خرید یک کرم صرفاً معروفیت برند تولیدکننده آن کرم پودر کافی نیست.

چرا که برخی محصولات با آن که بسیار گران  قیمت بوده و توسط یک کمپانی مشهور نیز تولید شده اند کیفیت بالایی نداشتند، پس همانطور که گفته شد نوع پوست شما تعیین کننده تر است چرا که شاید پوست شما با یک کرم پودر با قیمت کم سازگاری بالایی داشته باشد.  

در حالی که در طرف مقابل شاید یک کرم پودر با قیمت بالا با پوست شما سازگاری نداشته و ظاهر مطلوبتان را ایجاد نکند نه تنها در کالای آرایشی بلکه در تمام محصولاتی که خرید می کنید نیز باید به تاریخ انقضای درج شده بر روی محصولات توجه داشته باشید. مانند هر محصول دیگری کرم پودرها نیز به دلیل استفاده از ترکیبات شیمیایی  که در آن است دارای عمر مشخصی هستند.

حال که با مهم ترین نکات در خرید کرم پودر آشنا شدید، بهتر است شما را با بهترین راه خرید کرم پودر با قیمت مناسب آشنا کنیم.

امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی فعالیت می کنند و کرم پودر را به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات خود به مشتریان عرضه می کنند. تنوع فروشگاه ها و محصولات، کمی یافتن بهترین کرم پودر دارای قیمت و کیفیت مناسب را دشوار می کند. راه حل این مشکل، مراجعه به سایت ایمالز است.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

سایت ایمالز، قیمت همه کرم پودر های موجود در بازار را از فروشگاه های مختلف جمع آوری کرده و قیمت هر کرم پودر را در صفحه مربوط به آن برای شما نمایش می دهد. با مراجعه به سایت emalls یا استفاده از اپلیکیشن ایمالز، به سادگی قادر خواهید بود کرم پودر های موردنظرتان را بررسی کرده و پس از رسیدن به جمع بندی درباره کرم پودر مورد نظر، آن را با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. تمامی فروشگاه های ثبت شده در ایمالز، فروشگاه های معتبر هستند  و بهترین محصولات را با تضمین اصالت و کیفیت در اختیار شما قرار می دهند.

راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت

ریمل از رایج ترین لوازم آرایشی مخصوص چشم و از تاثیرگذارترین مواد آرایشی است زیرا با استفاده آسان که برای هرکسی مقدور است و می توانید در لحظه اثر آن را بر روی مژه های تان حس کنید.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

در واقع ریمل چشم با ایجاد تغییر در حالت چشم و با جدا ساختن مژه ها از یکدیگر باعث زیبا و درشت تر به نظر رسیدن چشم های تان میشود ریمل ها در مدل های بلند و تقویت کننده مژه و حجم دهنده و ضخیم کننده در بازار عرضه می شوند.

در ادامه قصد داریم ضمن معرفی نکات مهم در خرید ریمل، راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت را به شما ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

 چگونه ریمل مناسب را انتخاب کنیم؟

در موقع خرید ریمل چشم باید علاوه بر مواد تشکیل دهنده ریمل مورد نظرتان به نوع برس آن نیز توجه کنید.

نوع برس تعیین کننده قسمتی است که ریمل روی مژه هایتان قرار می گیرد. برای مثال اگر حجیم و پر بودن مژه مدنظرتان است باید برسی را انتخاب کنید که پر بوده و ضخامت بیشتری داشته باشد.

ریمل های مختص فر کننده مژه ها از چوبی که دارای انحنا است برای بالا بردن مژه ها استفاده می کنند و برندهای مختلف برای این منظور چوبی صاف و نازک عرضه کرده اند که بی شباهت به شانه های چوبی نیست.

اگر می خواهید مژه ها را از یکدیگر جدا کنید باید برسی را انتخاب کنید که قسمت های خالی بیشتری در بین موهای برس مژه باشد.

اگر بلند شدن مژه ها مد نظر شماست علاوه بر موارد گفته شده باید به فرمول ترکیبات ریمل نیز توجه داشته باشید.

در این گونه ریمل ها ذراتی الیاف مانند نیز در داخل آن ها وجود دارد که به خرده مژه نیز معروف است و با چسبیدن به مژه ها باعث زیباتر به نظر رسیدن آن ها می شوند.

اگر خواستار حجم دادن به مژه های تان هستید باید این را بدانید که به دلیل داشتن ترکیبات استفاده شده مثل پلیمرهای سیلیکون و یا موم غلیظ تر به نظر می رسند و همین ویژگی باعث می شود تا مژه های تان پرتر و حجیم تر باشد.

برای پرتر به نظر رسیدن مژه های تان نیز بهتر است قبل استفاده از ریمل آن را تمیز کرده تا مواد اضافی در بین موهای برس از بین برود. در قسمت هایی که می خواهید پرتر به نظر برسد از مقدار بیشتری ریمل استفاده کنید و آن را چند بار به مژه های تان بزنید.

اگر مژه های فر می خواهید باید ریمل هایی را انتخاب کنید که در ترکیبات آن ها از پلیمر و رزین استفاده شده باشد چرا که این ترکیبات باعث حفظ موقتی فر مژه های تان می شود و برای فر تر شدن مژه های تان باید ریمل را تعداد دفعات بیشتری به قسمت ریشه های آن بزنید تا فرم بهتری بگیرد.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ریمل ها برای افرادی که از آن استفاده می کنند این است که ریمل ها ضد آب باشند چرا که بر اثر گریه، یا تر شدن چشم ها و یا صورت تان باعث از بین رفتن زیبایی آرایش تان نشود.

رنگ نیز یکی از موارد مهم در انتخاب و خریداری ریمل است. یکی از رنگ های مرسوم و پرطرفدار در بین باقی رنگ های ریمل ها رنگ مشکی آن است.

پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های دیگر را نیز استفاده کنید چرا که ریمل ها در رنگ های آبی، بنفش، قهوه ای، سبز و دیگر رنگ ها نیز عرضه می شود که با توجه به استایل شما و مراسمی که در آن حضور دارید می توانید انتخاب های مخصوص خودتان را داشته باشید.

حال که با ویژگی های مهم ریمل و نکات مهم در خرید آن آشنا شدید، قصد داریم راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت را به شما ارائه نماییم.

اگر می خواهید ریمل موردنظرتان را با بهترین قیمت و تضمین اصالت خریداری کنید، پیشنهاد ما استفاده از سایت ایمالز است.

سایت ایمالز، بزرگترین موتور جستجوی کالای ایران است و قیمت انواع محصولات از جمله ریمل را از فروشگاه های سراسر کشور جمع آوری می کند و قیمت هر محصول در فروشگاه های مختلف را در صفحه آن محصول نمایش می دهد.

راهنمای خرید کرم پودر و ریمل با قیمت مناسب

با استفاده از سایت emalls یا اپلیکیشن ایمالز، به سادگی قادر هستید ریمل مورد نیازتان را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و کیفیت، از فروشگاه های معتبر سراسر کشور خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها