قصه فوتبالیست پیشکسوتی که راننده یک کامیون شده است امسال بخشی از سوژه یکی از سریال های نوروزی با نام «کامیون» است. سریالی که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود و مسعود اطیابی کارگردانی اش را بر عهده دارد. 
کد خبر: ۱۲۶۲۰۱۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، این سریال به نویسندگی شهاب عباسی براساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته شده است. شهاب عباسی بازیگر، نویسنده و کارگردان طنزهای تلویزیونی است که بیشتر او را با مجموعه های آیتمی که در این سال ها ساخته است می شناسیم. سریال هایی از قبیل «دست به نقد»، «افسانه هزار پایان» و مهمترین آنها که بیشتر در خاطر مردم مانده است و شوخی هایی با چهره های هنری و ورزشی و... هم داشت «خنده بازار» است. عباسی نویسندگی این سریال را بر عهده دارد و این روزها در حال نگارش قسمت های پایانی «کامیون» است. 

معرفی کارگردان

مسعود اطیابی کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون است که البته این سال ها بیشتر در سینما مشغول به کار بوده است. وی سریالی را با نام «سهمی برای دوست» برای تلویزیون کارگردانی کرد و این دومین همکاری اش برای تلویزیون به شمار می رود. 

اطیابی این سال ها فیلم هایی کمدی کارگردانی کرده است که در گیشه سینماها موفق هم بوده است و این تجربه می تواند یک همکاری موفق با تلویزیون را برایش رقم بزند. 

بازیگران

از جمله بازیگران این سریال می توان به مهدی هاشمی اشاره کرد که آخرین بازی او در تلویزیون به سال 96 به سریال «در جستجوی آرامش» بازمی گردد که از شبکه پنج سیما پخش شد. هاشمی در سینمایی های اطیابی نیز حضور داشته است و پیش از این هم تجربه همکاری با یکدیگر را داشته اند. لعیا زنگنه دیگر بازیگر این سریال است که این سال ها در تلویزیون چندان هم کم کار نبوده است. ماه رمضان سال گذشته نقش کوتاهی در سریال «برادرجان» داشت و قبل از آن هم در سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا به ایفای نقش پرداخت. 

همچنین در این سریال بیتا سحرخیز، سپند امیرسلیمانی، شهاب عباسی، جهانبخش سلطانی و نادر سلیمانی بازی می کنند و یک ویژگی دارد که در آن یکی از شرکت کنندگان «عصر جدید» نیز حضور دارد؛ هادی مرتضی زاده که در «عصر جدید» در بخش بازیگری حضور یافت اما از رقابت در مراحل فینال بازماند و حالا این اولین بازی او در یک سریال تلویزیونی است. 

قصه سریال 

ماجرا از این قرار است یک پیشکسوت فوتبال قرار است مدتی با یک کامیون کار کند. او در مسیر خود به چند جوان دانشجو هم برخورد می کند. این سه جوان دانشجو که تقریبا چهره های جدید سریال هستند اثاثیه شان توسط صاحب خانه به خیابان ریخته شده است و ماجراها و درگیری های بین اینها قصه هایی است که در طول سریال تعریف می شود. 

پرداختن به یک فوتبالیست برای اولین بار نیست که در تلویزیون سریال می شود. «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی تجربه موفقی بود که البته تمام تمرکز سریال را روی شخصیت این فوتبالیست و ماجراهای وی گذاشته بود و حالا این سریال هم قرار است طنازی های دیگر نسبت به فوتبال و زندگی دانشجویی و دیگر ماجراها داشته باشد. 

این سریال در 30 قسمت 42 دقیقه ای تولید می شود و از ابتدای نوروز تا پایان فروردین هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها