جنجال رنجروورهای ۱۰۰میلیاردی فوتبالیست‌ها و داد و اعتراض ورزشکاران

پاداش گیت!

علی محمد بشارتی از پرداخت حقوقهای نجومی به برخی مدیران دولتی به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۳
برخی افراد 70 میلیون تومان حقوق می‌گیرند / رقم های نجومی برخی مدیران برای شرکت در اجلاس ها

به گزارش جام جم آنلاین ، علی محمد بشارتی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با انتقاد از پرداخت حقوقهای نجومی به برخی مدیران دولتی، گفت: قانون «نظام هماهنگ پرداخت» که در مجلس تصویب شده است باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه دریافتی دولتیها و مجلسیها قابل قبول است، افزود: بعضی از مدیران در بیش از 12 اجلاس شرکت کرده و برای هر اجلاس رقمهای نجومی دریافت می‌کنند.

وزیر پیشین کشور با بیان اینکه در کشور بعضی از افراد 70 میلیون تومان حقوق می‌گیرند، گفت: اینها برای جمهوری اسلامی و مردم ایثاگر ما که در هر شرایطی از انقلاب و رهبری حمایت کردند، خوب نیست.

بشارتی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما سختیها را تحمل می‌کنند، اما بی‌انضباطیها و بی‌عدالتیها را تحمل نمی‌کنند، امیدوارم که دولت و همه دست‌اندرکاران تلاش مضاعف کرده و به موضوع حقوقهای نجومی پایان دهند.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
علی
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
ای رحمت به اون شیری كه تو خوردی احسنت
شایان
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
بله اونوقت حقوق ما بیچاره های كارگر سالی صد هزار تومن میره روش جون باید بكنیم كه زندگی كنیم ولی بعضیا ..............
حمید
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
جام جم محترم به چه علت نظر اینجانب رو در مورد صحبت های وزیر بهداشت كه گفته بود با افشاگر پیگرد قانونی می شود نمایش ندادین در صورتی كه نظر اینجانب فقط ماجرای برخورد امام علی (ع) با زیاده خواهی عقیل از بیت المال بود آیا این ماجرا رو شما قبول ندارین و به مكتب علوی اعتقاد ندارین كه اعلام نمی كنید.
كسرا
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
حقوق ها و دریافت های زیرمیزی آنچنانی ، استفاده از وام های كم بهره ( یك درصد ) ، استفاده از امكانات سازمانی و ... همه اینها كنار . الان ارگان ها مانند بیمه ها ، بانك ها و ... دارای شركت های وابسته فراوانی هستند كه مانند یك شبكه عنكبوتی دور سازمانها رو گرفتند . اصل قضیه این شركت های بی بهره و بعضا كاغذی هستند كه گردش پولی درون شركت مادر را پیچیده می كنند . مانند شركت انرون درآمریكا كه منجر به ورشكستگی آن شركت و حتی زمین گیر شدن اقتصاد آمریكا شد . همین اتفاق در ایران هم افتاده باید سریعا یه فكری به حال شركت های عنكبوتی كه ماموریت پول شویی دارند و تبدیل به بنگاه پولسازی برای مدیران خصوصا شبه دولتی ها شدن بشه . یكی از شعارهای دولت محترم بهبود فضای كسب و كار بود كه هیچ ربطی به تحریم ها نداره كلا مشكلات داخلیه مانند عدم ضمانت اجرای قوانین ، قوانین پیچیده و گاه موازی ، عدم وجود قوانین در برخی از موارد ، كارا و به روز نبودن برخی از قوانین موجود و ... كه در این زمینه مجلس محترم باید همكاری ویژه و كاملی با دولت داشته باشه . همینطور قوه قضاییه باید ضمانت اجرای صحیح و بدون تعارف قانون را مد نظر قرار بده . مگر مقام معظم رهبری چی از قوای سه گانه می خوان ؟ به خدا كل خواستشون همینه . اما مجلس ما شده دعوای زرگری بین (مثلا )اصولگرا و( مثلا ) اصلاح طلب ...
كورش
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
بزودی عده ای آنقدر پولدار میشن كه بتونند كل شهرو بخرن و در این صورت شاهد ظهور نوع جدیدی از نظام ارباب رعیتی خواهیم بود
علی
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
پیشنهاد می شود به حقوق ومزایا وحق ماموریت وزارت نفت ،گاز و سازمان بنادر ودریانوردی هم بازرسی كل كشور سری بزنه رقمهای بطور مثال ماهی 60میلیون تومان فقط حق ماموریت می گیرند كه نه در فیش حقوق می یاد ونه درجای دیگری فقط شامل هزینه های سازمان محسوب می شود
ایرانی
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
حالا این مدیران بی كفایت چه گلی به سر این مملكت زده اند كه بخواهند اینقدر حقوق بگیرند ؟ این در واقع حقوق نیست بلكه دزدی از اموال مردم است . اگر مدیران درست ولایقی بودند كه دزدی نمی كردند .!!
مردم
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
اصلاح طلبان كی راست بودند كه الان راست باشند

نیازمندی ها