مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

کمک ۳۸ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک ۳۸ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۳۱

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ ناصر مرادی پویانی  اظهار کرد: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ۳۸ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

وی همچنین گفت: این کمک‌ها که عمده‌ی آن بصورت نقد بوده است به صورت مستقیم توسط حامیان نیکوکار به حساب کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت شان واریز شده است.

وی همچنین گفت: هم اکنون تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان که از داشتن سرپرست نان آور محروم بوده که مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر زندگی آن‌ها را سخت‌تر کرده است. مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: سال گذشته حدود ۱۱ هزار حامی جدید در داخل استان و از دیگر استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند استان به جمع حامیان استان اضافه شده‌اند.

مرادی پویانی با اشاره به نیازمندی‌های خانواده‌های ایتام در زمینه‌های معیشتی، درمان، مسکن و تحصیل، از مردم شریف استان برای مشارکت در این طرح ارزشمند و معنوی دعوت کرده و افزود هم استانیهایعزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات امداد در سطح استان، درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام نموده و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده دار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها