مهندس روح الله امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در پیامی به مناسبت روز کارگر گفت: امروز کارگران به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار «جهش تولید؛ با مشارکت مردم» ایفا می کنند.
کد خبر: ۱۴۵۴۶۵۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، متن این پیام به این شرح است: یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام «روز کارگر» نام‌گذاری شده و بی شک سرزندگی و شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون مرهون زحمت و تلاش کسانی است که با بازوان توانمند خود چرخ تولید و اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند.

در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی درگیر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان شده، جامعه فهیم کارگری می‌کوشد با اراده بی نظیر و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار «جهش تولید؛ با مشارکت مردم» ایفا می کنند.

کارگران پرتلاش و سخت کوش مجموعه تفریحی ورزشی توچال، در کنار مهندسان متخصص و متعهد این مجموعه توانستند با تکیه بر توان داخلی و در شرایط ظالمانه تحریم تمام کابین ها و خطوط تله کابین توچال را نوسازی و بازسازی کنند و به عنوان چرخ محرکه صنعت، توسعه و پیشرفت در برابر فشارهای بیرحمانه دشمنان ایستادند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی افزودند.

اینجانب فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سعادت، سلامتی و سربلندی همه‌ی عزیزان را در راه آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه کشور عزیزمان بویژه همکارانم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها