مسئولان در خصوص کمبود سوخت ماشین های کشاورزی و وجود برخی مشکلات در مرکز خرید گندم در سه شهرستان استان پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۴۵۴۳۰۹
 به گزارش جام جم آنلاین،رییس جهاد کشاورزی شهرستان باشت در پاسخ به گلایه‌های کشاورزان در خصوص کمبود سوخت ماشین‌های کشاورزی در فصل برداشت محصولات زراعی گفت: این شهرستان تنها یک مرکز سوخت گاز دارد که ۱۰ هزار لیتر ظرفیت دارد.
محمد انصاری افزود: برای رفع این مشکل از شرکت پخش فراورده‌های نفتی انتظار می‌رود تا حداقل ۱۰ هزار لیتر دیگر سوخت در فصل برداشت (مدت زمان ۲۰ روز) به این شهرستان اختصاص یابد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص مشکلات مرکز خرید شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: در صورت ایجاد مکانی با حداقل زیرساخت‌ها از سوی متولیان در این شهرستان مرکز خرید به مکان بهتری منتقل می‌شود.
ابوالحسن صداقت کیش درباره نبودن مرکز خرید گندم در شهرستان دنا هم گفت: میزان خرید تضمینی در این شهرستان تنها هزار تن است و برای بخش خصوصی به صرفه نیست که مرکز خرید دایر کنند.
وی تاکید کرد: در صورت اعلام آمادگی بخش خصوصی یا تعاون روستایی مرکز خرید در شهرستان دنا ایجاد می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کار برداشت گندم و جو در استان توسط ۳۲۱ دستگاه کمباین با ۷۱ دستگاه بومی و ۲۵۰ دستگاه کمباین اعزامی از استان فارس انجام می گیرد و تلاش می شود تا تجهیزات مذکور به شکل عادلانه ای مدیریت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها