گفت‌وگو با سارا شیربیگی، دختر ۸گله ایران در تورنمنت کافا۲۰۲۳

تا وقتی رکورددار هستم، نمی‌روم!

از حضور در ملوان تا خانم گلی لیگ برتر با افسانه چترنور

همیشه برای جنگیدن آماده‌ام

لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی خاتون بم و نایب‌قهرمانی ملوان به پایان رسید و افسانه چترنور و زهرا قنبری مشترکا موفق به کسب عنوان خانم گلی شدند.عنوانی که برای افسانه خانم ساده به‌دست نیامد و او تا آخرین لحظه ازآخرین بازی‌ جنگید تا با درخشش خود باز هم موفق به کسب عنوان خانم گلی شود. عنوانی که امسال با به ثمر رساندن ۱۹گل برای او به‌دست آمد.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۹۶
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش
 
خانم گل لیگ برتر اما در ابتدای فصل با خبر پیوستن به تیم ملوان درصدر اخبار بود وحالا باید منتظر ماند ودید که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد. او در گفت‌وگو با جام‌جم از کسب عنوان خانم گلی برای سومین‌بار و آرزوی قهرمانی تیم محبوبش گفت.

درابتدای فصل با حضور درملوان و شهر انزلی درصدر اخبار نقل‌و‌انتقالات بودی. حضور در ملوان چطور بود؟
تجربه‌ای جدید اما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی و حضور در تیمی که بازیکنان آن بسیار همدل بودند و همه به هم کمک می‌کردند. باید بگویم که همین همدلی وخواستن باعث شد ملوان بسیاری از معادلات لیگ رابه‌هم بزند و نایب‌قهرمان لیگ برترشود. پوشیدن لباس ملوان افتخاری‌بودکه نصیبم شد ویکی ازبهترین تجربه‌های زندگیم بود.درانزلی زن ومردعاشق فوتبال هستند ویکی از پرشورترین هواداران را دارد.وجود این هواداران که هرگز ما راتنهانگذاشتند برای من قوت‌قلب بزرگی بود وباید ازآنها تشکر کنم.
 
و امسال هم با خانم گل‌ شدن، ثابت کردی که از این عنوان نمی‌گذری و باید خانم گل لیگ برتر باشی.
خدا را شکر برای سومین بار توانستم این عنوان را کسب کنم و باید بگویم که برای رسیدن من به این عنوان، همه تیم زحمت کشیدند و برای‌شان مهم بود که باز هم بتوانم خانم گل لیگ برتر شوم. خیلی دوست داشتم که خانم گلی را با تیم ملوان هم تجربه کنم و خوشحالم که این اتفاق افتاد.
 
برای رسیدن به خانم گلی همه چیز به لحظات آخر کشیده شد.
من همیشه برای جنگیدن آماده‌ام و باید در زندگی تا لحظه آخر جنگید. ما در آخرین بازی برابر تیم آوا بازی داشتیم و من باید تا دقیقه و حتی ثانیه آخر برای کسب عنوان خانم گلی می‌جنگیدم که همین اتفاق هم افتاد و دقیقه‌های آخر و با به ثمر رساندن گل موفق به کسب عنوان خانم گلی شدم.
 
درباره فصل بعد صحبت کنیم؟ تصمیمت چیست؟
فعلا استراحت. از عنوان نایب‌قهرمانی لذت می‌برم و فعلا تا یک مدت می‌خواهم به چیزی فکر نکنم.
 
سطح برگزاری لیگ، اسپانسر و قراردادها امسال چقدر بهتر و حرفه‌ای‌تر بود؟
امسال کیفیت لیگ خیلی بهتر بود. وقتی با ۱۹‌گل، خانم گل می‌شویم یعنی سطح لیگ ما هر سال بهتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و تیم‌ها از سطح خوبی برخوردار هستند.البته لیگ بانوان چند سالی است که در تمامی زمینه‌ها رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و باید این مسأله را به فال نیک گرفت. من واقعا امیدوارم و از مسئولان می‌خواهم با حمایت درست و دقیق خود زمینه هرچه بیشتر دیده‌شدن تلاش دختران فوتبالی را فراهم کنند و اسپانسرها و رسانه‌ها هم با حضور مستمر خود و پوشش افتخارات و تلاش‌های دختران برای این دیده‌شدن تلاش کنند. 
 
گفته بودی استقلالی هستی و بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنی. استقلال این فصل چطور بود؟
استقلال تیم محبوب من است و امیدوارم قهرمان شود. تیم جواد نکونام پتانسیل قهرمانی را دارد‌. نکونام از مربیان جوان لیگ است که تا امروز با وجود تمام مشکلات با استقلال نتایج خوبی گرفته و امیدوارم زحمات با قهرمانی تمام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها