مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد :

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۳۲۳۱

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛محمد محمدی با اعلام این خبر افزود: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر، حدود یکماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیرو‌های بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی کلیه منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستا‌های "چشمه شیرین"، "دول گلاب"، "گله دار"، "زید"، "تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع گردید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۳ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی برشمرد و خاطرنشان ساخت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها