استاندار مازندران با بیان این مطلب که تاریخ گواه محکمی بر ارادت مازندرانی ها به خاندان عصمت و طهارت است، گفت: قدردان مردم مازندران هستم که عشق خود به اهل بیت را در ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) با عمق وجود خویش معنا کردند ‎
کد خبر: ۱۴۵۰۶۵۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سیدمحمود حسینی پور با بیان این که این استان دیار مومنان و علویان است، گفت: مردم این خطه، دلداده خاندان عصمت و طهارت هستند و در روز ۱۳ فروردین حرمت امام و مولای خود را نگه داشتند.

سید محمود حسینی پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در ساری، افزود: همه ما باید قدردان مردم فهیم مازندران باشیم که با عمق وجود خود عاشق و دوستدار اهل بیت (ع) هستند و این مهم را در ۱۳ فروردین ثابت کردند.

وی اظهار داشت: شبکه های معاند در چند روز اخیر با موج سنگین رسانه ای خود قصد تحریک مردم برای حرمت شکنی در سالروز شهادت امام علی (ع) را داشتند که مردم تحت هیچ شرایطی تاثیر این تبلیغات قرار نگرفتند.

حسینی پور با بیان این مطلب که تاریخ گواه محکمی بر ارادت مازندرانی ها به خاندان عصمت و طهارت است، خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف تاریخی این خطه از شمال پناهگاه فرزندان و نوادگان امام اول شیعیان بود که این عشق و ارادت همچنان ادامه دارد.

استاندار مازندران، ادامه داد: همه شهرهای این استان از گلوگاه تا رامسر در روز ۱۳ فروردین اجازه حرمت شکنی ندادند که این اقدام در تاریخ مازندران ماندگار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار و روزه دار استان مازندران همزمان با روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) در اجتماعی خودجوش با نام حیدریون به خیابان آمدند و برای امام اول شیعیان عزاداری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها