رژیم صهیونیستی با بمباران ۲ خانه در شمال شرق خان‌ یونس ۸ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه و در پی آن شهادت و زخمی‌شدن فلسطینیان ساکن این باریکه ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۲ خانه در شهرک «القراره» واقع در شمال شرق خان‌ یونس ۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار دیگری از فلسطینیان نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره از افزایش شمار قربانیان حمله‌های رژیم صهیونیستی به میدان‌های «الکویت» و «النابلسی» غزه به ۹ شهید و ۵۸ زخمی خبر داد.

میدان‌های «الکویت» و «النابلسی» نوار غزه که از محل‌های توزیع کمک‌های بشردوستانه میان ساکنان نوار غزه هستند در روز‌های گذشته شاهد جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بوده‌اند. در این جنایت‌ها ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به سوی فلسطینیانی که در انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند آتش گشوده و ده‌ها نفر از آنان را به خاک و خون کشیدند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۰ هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها