مدیر کل نوسازی توسعه و‌ تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۵ کامیون تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مناطق سیل زده جنوب استان ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۹۹

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل نو سازی توسعه و‌تجهیز مدارس استان گفت: چهارمیلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مدارس جنوب استان اختصاص یافته است.

لکزایی با اشاره به اینکه این تجهیزات امروز به مناطق سیل زده دشتیاری چابهار و کنارک ارسال شد گفت: تعمیرات مدارس اسیب دیده از سیل نیز در دستور کار است و هیچ وقفه آموزشی ایجاد نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای عدالت آموزشی گفت: سیستان وبلوچستان کانون توجه کشور و همچنین خیرین است و در دولت سیزدهم بیش از چهارهزار کلاس درس با همکاری خیرین تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

معاون امداد ونجات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه خدمات رسانی در جنوب استان. بصورت لجستیکی وعملیاتی وارد مرحله تازه‌ای شده است گفت:با ورود تیم‌هایی از یزد، کرمان، خراسان‌های شمالی، رضوی وجنوبی تمامی مناطق سیل زده با سرعت بیشتر خدمات رسانی خواهد شد.

حامد سجادی افزود: ۱۵ استان کشور ، تمام امکانات لجستیک وعملیات خود را به منطقه آوردند وپنج استان هم تمامی نیرو‌های خود را اعزام کردند.

وی ادامه داد:با دوبالگرد هلال احمر در ۳۵ سورتمه پرواز، بیش از دو هزار بسته غذایی در این مناطق توزیع شده است وبیش از ۱۸ هزار نقر را امداد رسانی وبیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر را اسکان موقت دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها