عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور قوی مردم در انتخابات تجلی قدرت ملی است و این قدرت ملی تضمین‌کننده امنیت ملی است.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور قوی مردم در انتخابات تجلی قدرت ملی است و این قدرت ملی تضمین‌کننده امنیت ملی است.
کد خبر: ۱۴۴۷۲۳۷

محمدتقی رهبر در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه همه بر لزوم حضور مردم در انتخابات تاکید دارند، گفت: رهبر انقلاب، مراجع و دلسوزان نظام بر این موضوع تاکید دارند چرا که سرنوشت مردم به انتخاب افراد صالح و اصلح وابسته است و مجلس نیز در راس امور است.

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان کشور شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشند ضربه محکمی خواهند خورد، زیرا نمی‌خواهند مردم در صحنه باشند.

رهبر با بیان اینکه انتخابات پرشور نشانه حضور ملت در صحنه مدیریت کشور است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم، نشانه حضور ملت در صحنه‌های مهم اداره کشور و ثروت بزرگی برای ایران است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: علیرغم تحریکات و تبلیغات سوء دشمنان؛ حضور مردم در انتخابات برای چندمین بار مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

وی گفت: در این دوره از انتخابات تعداد بسیاری از کاندیدا‌ها در صحنه حضور دارند، بنابراین حضور مردم دشمن شکن و برای کشور سرنوشت ساز خواهد بود، بنابراین امیدواریم فردا شاهد تجلی اراده ملت در پای صندوق‌های رای باشیم.

رهبر خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با انگیزه‌ها و به دلایل گوناگون با دقت مسائل ایران را پیگیری می‌کنند و بیش از هر چیز دیگری نگران حضور مردم در انتخابات و قدرت مردمی ایران هستند.

وی اظهار کرد: حضور قوی مردم در انتخابات تجلی قدرت ملی است و این قدرت ملی تضمین‌کننده امنیت ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها