وزارت بهداشت غزه ضمن انتشار آمار شهدای ۲۴ ساعت گذشته در غزه اعلام کرد که اشغالگران از سلاح گرسنگی برای نسل‌ کشی در غزه استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای از ۱۱ جنایت رژیم صهیونیستی ضد خانواده‌های غزه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرد که در این جنایت‌ها دست کم ۱۱۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶۳ تن دیگر زخمی شده‌اند.

این بیانیه تاکید می‌کند که تعداد شهدای فلسطینی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۲۹۳۱۳ نفر رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از عدد ۶۹۳۳۳ نفر فراتر رفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین در اظهاراتی تصریح کرد که اشغالگران از سلاح گرسنه نگه داشتن ملت فلسطین برای تحقق کشتار جمعی خود استفاده می‌کنند.

اشرف القدره تصریح کرد که جامعه جهانی در حمایت از حقوق بشر در غزه شکست سختی خورده است، اشغالگران اصرار دارند که مانع از رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به سازمان‌های بهداشتی فروپاشیده غزه شوند، این در حالی است که سوء تغذیه یکی از خطرناک‌ترین تهدیداتی است که در حال حاضر ساکنان نوار غزه و به ویژه کودکان را تهدید می‌کند.

دفتر رسانه‌ای دولت در نوار غزه نیز ساعتی پیش گزارش داد که قحطی روز به روز در مناطق مختلف نوار غزه که حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند، عمیق‌تر می‌شود و این بحران در شمال غزه بیشتر بوده و نسبت به وقوع یک فاجعه بزرگ که قربانی آن بیش از ۷۰۰ هزار شهروند فلسطینی هستند هشدار می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها