مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم تاکید کرد؛

کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید

«محمدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل پتروشیمی جم در جلسه ماهانه آنالیز عملكرد كسب و كار (BPA)  با تأکید  بر کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید، خواستار استمرار تولید با کمترین هزینه ممکن شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۸۴

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ جلسه ماهانه آنالیز عملكرد كسب‌و‌كار پتروشیمی جم (BPA) با حضور «محمدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل، مدیران و رؤسای واحدهای سازمانی، پیش از ظهر دوشنبه 9 بهمن 1402 به طور همزمان در سالن جلسات صبحگاهی مجتمع و دفتر مرکزی (ویدئوکنفرانس) برگزار شد.

در این نشست گزارش‌های آذرماه 1402 شامل شاخص‌های سودآوری، سود عملیاتی و تحلیل سود، وضعیت تولید و فروش و برنامه آینده شرکت ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از آن شاخص‌های HSE و پروژه‌ها، گزارش پیشرفت برنامه‌های اجرایی و بازاریابی، عملکرد حقوقی و بازار سرمایه، پیش‌بینی تولید، حجم و ارزش فروش ماه آینده و قیمت محصولات مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مسائل مهم واحدهای تولیدی، وضعیت پروژه‌های جاری، اهداف و میزان تحقق برنامه عملیاتی آذرماه، برنامه اجرایی واحدهای ستادی و فنی، ریسک‌های مهم، پیشرفت‌ پروژه‌ها و چالش‌های کسب و کار تحلیل و ارزیابی گردید.

همچنین در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد 9 ماهه شرکت، مدیرعامل پتروشیمی جم بر کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید تاکید کرد.

شایان ذکر است تجزیه و تحلیل فرآیندهای کسب و کار )Business process analysis) یا BPA، رویکردی برای تجزیه و تحلیل فرآیندهای عملیات تجاری و یک روش برنامه‌ریزی استراتژیک است که با هدف شناسایی عملیات یا مهارت‌های کارکنان سازمان می‌تواند موجب رشد، افزایش بازدهی و کارآمدی حداکثری و در نتیجه رونق کسب و کار شود. هدف از بهبود فرآیند کسب‌وکار، رفع نیازهای مشتری و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و ایجاد تحول در سازمان از طریق بهینه‌سازی و بهبود فرآیندها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها