گردان شهید عزالدین قسام امروز جمعه ویدیویی به عنوان «وقت رو به اتمام است» از ۳ اسیر زن «اسرائیلی» در اکانت رسمی خود در تلگرام منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۴۴۲۵۷۸
تعداد بازدید : 165

به گزارش جام جم آنلاین، در این ویدیو که گردان قسام آن را ۵ روز قبل فیلمبرداری کرده است زنان «اسرائیلی» کابینه این رژیم را مورد ملامت قرار داده اند، زیرا اجازه داده است که آن‌ها بیش از ۱۰۰ روز در اسارت بمانند و زندگی شان در تمام مدت در معرض خطر باشد.

آن‌ها از این رژیم خواسته اند جنگ را متوقف کرده و آن‌ها را تا زنده اند به خانه برگرداند. آن‌ها همچنین از خانواده و خویشاوندان خود خواسته اند برای اعتراض به خیابان بریزند و کابینه این رژیم را مجبور کنند به وظایفش عمل کند.

کارینا، سرباز ۱۹ ساله اسرائیلی که از پایگاه «ناحل عوز» اسیر شده است گفته است: ما از ۱۰۷ روز پیش در اینجا هستیم، چون کسانی که باید مرا برگردانند به من پشت کرده اند.

وی گفت که از مرگ می‌ترسد و در تمام مدت زیر آتش و بمباران است و شب‌ها نمی‌خوابد. وی گفته است: «از دولت خودم بیشتر از حماس می‌ترسم».

وی نتانیاهو و وزرای کابینه اش را متهم کرده است که آزادی اسرا را در اولویت قرار نداده اند و همچنان سربازان اسرائیلی را به قتلگاه غزه می‌فرستند.

دانییل جلبوع، دیگر سرباز ۱۹ ساله اسرائیلی – که او هم از پایگاه ناحال عوز به اسارت گرفته شده است – گفت: «همیشه از مردن می‌ترسم. شما بالاخره مرا در یکی از بمباران هایتان می‌کشید».

وی افزود: «چرا من به عنوان یک سرباز همه چیزم را به خاطر دولت از دست بدهم و در یک پست خطرناک در اطراف غزه خدمت کنم، اما شما مرا دور بیندازید و پشتم را خالی کنید.

«دورون» از اهالی شهرک «کفار عزه» گفت: «میترسم کشته شوم. همیشه صدای بمباران و توپخانه می‌شنوم ومجبورم زیر آتش از این سو به آن سو فرار کنم».

وی افزود: «با دوستانم یوتام، سامر و الون به مدت چند هفته زندگی کردم. آن‌ها زیر آتش «اسرائیل» کشته شدند. آن‌ها دوستانم بودند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها