خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح پنج طرح توسعه شبکه فاضلاب در این استان هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد
خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح پنج طرح توسعه شبکه فاضلاب در این استان هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد
کد خبر: ۱۴۴۲۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، یاسر اکبریان ، اظهار داشت: پنج طرح آب و فاضلاب استان در حوزه توسعه فاضلاب تکمیل شده است و هم‌زمان با ایام دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.
وی اظهار کرد: این طرح‌ها مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح‌ها سال گذشته آغاز شده است که برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت آنها ایجاد اشتغال شد.
اکبریان، عنوان کرد: در راستای توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه و هشت کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیز اجرا شد همچنین برای اجرای شش کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال برای پنج کیلومتر شبکه جمع‌آوری اجرا و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای هشت کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: ۱۰ و نیم کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح‌ها هم‌زمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شوند.

newsQrCode
برچسب ها: اکبریان آب توسعه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها