امام جمعه و استاندار اردبیل با انتشار پیام‌های جداگانه درگذشت زین العابدین رضوی، یادگار نامدار دفاع مقدس و استاندار فقید استان آذربایجان شرقی را به خانواده آن زنده‌یاد و مردم قهرمان آن استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین،در پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که روز یکشنبه از سوی روابط عمومی دفتر امام جمعه منتشر شد، آمده است: با تاسف، تحسر و تاثر فراوان از ارتحال چهره آشنای جبهه‌های جنگ و جهاد و پاسدار راستین ارزش‌های انقلاب اسلامی جناب آقای زین العابدین رضوی خرم (عطرالله مرقده) مطلع شدیم.
آیت‌الله سیدحسن عاملی در این پیام افزوده است: زندگی آن مرحوم تماماً وقف اسلام، انقلاب اسلامی و عزت کشور بود، ایشان شخصیتی متواضع، مدیری پر توان، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، فرماندهی مخلص و جانبازی بی‌ادعا بود.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل در این پیام برای خانواده این عزیز از دست رفته و اهالی معظم تبریز تسلیت عرض گفته و از خداوند متعال بالاترین عنایات را برای آن دوست عزیز و محبوب مسالت کرده است.
در پیام تسلیت سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل هم آمده است: درگذشت جناب آقای زین‌العابدین رضوی خرم، سردار عاشورایی، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، استاندار جهادی و کارگزار لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و هم‌نشینی با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی که به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود، دیروز (شنبه) درگذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها