گزارش «جام‌جم» از شهادت ۵ مستشار نظامی ایران در دمشق

صهیونیست‌ها سیلی جدید خواهند خورد

صهیونیست‌ها هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند که طی ۱۰۰روز همه هیمنه پوشالی خود را از دست بدهند و امروز برای بقای رژیم‌جعلی خود مجبور هستند دست به اقداماتی بزنند که روی سیاه‌ترین جنایتکاران تاریخ را سفید کنند. اقدامات راهبردی و ژئوپلیتیک محور مقاومت چنان ضربه سهمگینی به رژیم سفاک اسرائیل وارد کرده است که آنها خود را نابود شده می‌بینند و به هر طریقی شده تلاش می‌کنند تا اضمحلال خود را به تعویق بیندازند.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۱۶
 
پس ازعملیات تعیین‌کننده طوفان‌الاقصی که ماهیت واقعی و شکننده رژیم جعلی اسرائیل راعیان کرد، ایران، حزب‌ا...، حوثی‌ها، حشد‌الشعبی وسایر اعضای محور مقاومت درحال انجام یک بازی بسیار متفاوت هستند تا در یک اقدام هماهنگ پایه‌های سست این دولت غاصب را ویران کرده و آن را به زیر بکشند.
مقاومت جانانه نیروهای حماس و غافلگیری صهیونیست‌ها از عملیات‌های گروه‌های جهاد اسلامی در غزه، حملات انتقام‌جویانه لبنان در نابودی مواضع صهیونیست‌ها، اقدامات ابتکاری حوثی‌ها در یمن که تغییرات زیادی را در موازنه قدرت ایجاد کرد و عملیات‌های تلافی‌جویانه و ضدجریان صهیونیستی در عراق چالش بزرگی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است و آنها برای مقابله با این وحدت استراتژیک، تصمیم گرفتند آتش جنگ را گسترش داده و با اقدامات تروریستی هزینه‌هایی را متوجه جمهوری اسلامی ایران و سایر قدرت‌های محور مقاومت کنند. دامن زدن به اقدامات تحریک‌آمیز یکی دیگر از سیاست‌های پلید صهیونیست‌ها در فرار از شکست‌های پی‌در‌پی در میدان غزه است که این‌بار با حمله تروریستی جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی به منطقه مسکونی «المزه» دمشق پیگیری شد و طی آن چهار نفر از مستشاران نظامی سپاه و تعدادی از مدافعان حرم و نیروهای سوری به شهادت رسیدند.به‌زعم کارشناسان منطقه، ترور هدفمند این فرماندهان عالی‌رتبه در حومه دمشق حکایت از دقیق بودن عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اربیل دارد و نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی ضربه عمیق و جانکاهی را از به هلاکت رسیدن مهره‌های اسرائیلی خود در کردستان عراق خورده است و با حمله به دمشق در‌صدد انتقام است تا به این ترتیب اعاده حیثیت کند. این دست و پا زدن‌ها نشان می‌دهد اوضاع داخلی صهیونیست‌ها به‌قدری آشفته است که تبعات ترور فرماندهان ایرانی و محور مقاومت را به جان می‌خرند اما طبق تجربه این تحرکات نتیجه‌ای غیر از این‌که صهیونیست‌ها بیش از پیش در باتلاق فرو روند، ندارد و از حالا باید منتظر پاسخ جمهوری اسلامی باشد.
 
جزئیاتی از یک ترور

ساعت ۱۱به وقت محلی سوریه این حمله به محله المزه سوریه با شلیک ۴ تا ۵ موشک از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمانی چهار‌طبقه که محل سکونت مستشاران ایرانی بود شلیک شده و پیکر این شهدای این تجاوز به بیمارستان مرکزی سوریه منتقل شده‌است.
 
پاسخ متقابل قطعی است

نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه و تشدید حملات متجاوزانه و تحریک‌آمیز به اهداف مختلف در خاک سوریه توسط رژیم صهیونیستی بیانگر درماندگی این رژیم در میدان نبرد و مبارزه با نیروهای مقاومت در غزه و کرانه باختری است. طبیعی است جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی این اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان‌یافته رژیم‌جعلی صهیونیستی محفوظ و قطعی می‌داند.

اسامی شهدای اخیر ایرانی در سوریه
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای که خبر از شهادت پنج مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه خبر داده بود، نوشت: در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق، حجت‌ا... امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمد امین صمدی  از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها