محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد در مراسم افتتاح بوستان برکت

تحویل مزارع ۲۵ متری در باشگاه کشاورزی خرد شهری به مردم

وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح بوستان برکت

ایجاد باشگاه کشاورزی، ابتکار ارزشمند مدیریت شهری مشهد

وزیر کشور گفت: با مدیریت استاندار، شهردار و با حمایت شورا یک پارک ۲۳هکتاری ایجاد شده و با ابتکار خوبی که صورت گرفت، باشگاه کشاورزی ایجاد شد تا به این وسیله ۶۰۰ نفر از شهروندان آموزش های لازم برای کشاورزی و بهره برداری از محصولات را فرا بگیرند
کد خبر: ۱۴۴۱۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد وحیدی در حاشیه مراسم افتتاح بوستان برکت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری ها این است شهر را برای رفاه، نشاط و آسایش مردم فراهم کنند تا شهروندان خارج از زندگی آپارتمانی، فضای مفرحی را تجربه کنند.
وی افزود: پارک ها جایی برای تحقق این امر است. با مدیریت استاندار، شهردار و با حمایت شورا یک پارک ۲۳هکتاری ایجاد شده و با ابتکار خوبی که صورت گرفت، باشگاه کشاورزی ایجاد شد تا به این وسیله ۶۰۰ نفر از شهروندان آموزش های لازم برای کشاورزی و بهره برداری از محصولات را فرا بگیرند.
وزیر کشور بیان کرد: همچنین در این بوستان فضایی برای بازی کودکان و بازی های ساحلی نیز پبش بینی که کار ارزشمندی است.
وحیدی در خصوص تامین واگن خاطرنشان کرد: یکی از مسایل جدی، تامین واگن است که براساس قراردای با طرف چینی بسته و خوشبختانه دولت فاینانس را به رپزرسانی کرده و مذاکرات برای تامین واگن در شهرهای دارای مترو مخصوصا مشهد آغاز شده است.
وی اضافه کرد: البته علاوه بر فاینانس، تولیدات داخلی نیز مدنظر ماست تا بتوانیم قطار شهری بت ساخت بومی داشته باشیم که نوع اول ساخته شده و باید توسعه پیدا کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها