معاون وزیر علوم با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

چهار طرح عمرانی دانشگاه بین المللی امام (ره) قزوین افتتاح شد

چهار طرح عمرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) روز سه شنبه با حضور معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
چهار طرح عمرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) روز سه شنبه با حضور معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۷۹

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: علی خطیبی، معاون وزیر علوم با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فاز دوم دانشگاه فنی مهندسی در زیربنایی به مساحت پنج هزار متر مربع و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تالار مشاهیر و افتخارات با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران دانشگاه را با زیربنای یک هزار و ۵۲ متر مربع افتتاح کرد.

طرح مجتمع آزمایشگاهی دانشکده علوم پایه نیز با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های مورد بهره برداری این دانشگاه بود.

معاون وزیر علوم در ادامه از طرح های در دست احداث این دانشگاه شامل استخر سرپوشیده با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین دانشکده علوم و تحقیقات دانشگاه امام (ره) نیز بازدید کرد و قول مساعد برای تکمیل این طرح ها را داد.

خطیبی در حاشیه برنامه های بازدید خود اظهار کرد: دانشگاه امام خمینی (ره) برای کشور باعث افتخارات زیادی شده و امیدواریم در ادامه نیز شاهد آثار خوب و رشد علمی آن باشیم چرا که کسب موفقیت های این دانشگاه به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه امروز قدرت تنها در حوزه نظامی تعریف نمی شود، یادآور شد: امروز رشد و توسعه علمی به یکی از نمادهای مهم قدرت تبدیل شده و خوشبختانه کشور ما از این نظر در مراتب و درجات علمی قابل توجهی در سطح جهان و منطقه قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها