مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده فاطمه دهقان، دومین شهید مشهدی حادثه تروریستی کرمان و برادرزاده معاون حقوقی رئیس جمهور، شامگاه دوشنبه در مسجد سناباد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۷۳
نویسنده زهره نخعی مقدم

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، در این مراسم جمعی از مردم شهیدپرور این شهر با شرکت در این مراسم، ضمن انزجار از توطئه دشمنان کشورمان، با شهدا و راه شهید سلیمانی تجدید بیعت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظافت از وعاظ کشور، اظهار داشت: رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، باید مسیر شهدا برای جوانان تبیین شود تا آنان بیشتر با هدف و سیره آنان آشنا شوند تا تحت تاثیر شبهات دشمنان قرار نگیرند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام، بیان کرد: اگر کسی در بستر بمیرد در حالی که عارف به حق خداست و حق رسول و اهل بیت علیهم السلام باشد و نیت مبارزه داشته باشند، همچون شهدا خواهند بود.

این سخنران با تأکید بر اینکه باید دل ما با شهدا باشد، زیرا آنان نجات دهنده ما خواهند بود گفت: امشب با این شهیده پیمان می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم و امیدواریم که شهدا نیز دست گیر ما باشند.

 شهیده فاطمه دهقان از زمان مجروح شدن بی‌هوش و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های کرمان بستری بود که روز شنبه مرگ مغزی وی اعلام شد و با توجه به وصیت شهیده فاطمه دهقان و پس از اعلام مرگ مغزی ، اعضای بدن وی به چهار بیمار اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها