همزمان با سومین سالروز رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، گرامی داشت این عالم علامه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۵۱

 به گزارش جام جم آنلاین،رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی (ره) به برخی از ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی روحیه جهادی داشتند، به طوری که در هر عرصه‌ای که نیاز به حضور ایشان احساس می‌شد با تمام توان و به صورت انقلابی حاضر می‌شدند.

وی آیت الله مصباح یزدی را الگویی کامل برای شاگردان، طلاب و جوانان معرفی کرد و گفت: علامه مصباح یزدی در تربیت نیرو بی‌نظیر بود و برای گسترش اهداف انقلاب اسلامی نهادسازی میکرد و در تمام طول این سال‌ها نیرو‌های زیادی را تربیت و به انقلاب اسلامی تحویل داد.

آیت الله رجبی خودسازی و تهذیب را یکی دیگر از ویژگی‌های علامه مصباح یزدی عنوان کرد و گفت: بزرگان ما خودسازی و تحصیل را یک اصل برای خود می‌دانستند چرا که حرکات بزرگی که سرنوشت یک ملت را رقم می‌زند تنها با خودسازی و تهذیب امکان‌پذیر است.

سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی (ره) قم

وی آیت الله مصباح یزدی را استاد فکر معرفی کرد و گفت: آیت الله مصباح یک استاد بسیجی بود که در تمام کار‌ها و فعالیت‌ها با فکر عمل می‌کرد.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، مجتهد و فیلسوف ایرانی و بنیانگذار و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت و یکی از استادان حوزه علمیه قم بود که در ۱۲ دیماه ۱۳۹۹ در ۸۶ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها