یک زن صهیونیست که به تازگی از غزه آزاد شده، از رفتار حسنه مقاومت فلسطین سخن گفت.
کد خبر: ۱۴۳۷۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، این اسیر زن که به تازگی از غزه آزاد شده است، از جوانمردی رزمندگان مقاومت سخن گفت و افزود: محافظان ما در غزه، از ما در برابر حملات ارتش اسرائیل حفاظت می‌کردند و ما برای آنها بسیار مهم بودیم.

«چن آلموگ گلشتاین» اظهار کرد: ما از نگهبانان و محافظان می‌پرسیدیم، قرار است ما را بکشند یا نه؟ پاسخ آنها این بود: «ما قبل از شما کشته خواهیم شد».

گلشتاین ادامه داد: نگهبانان با احاطه اسرا آنها را در برابر بمباران محافظت می‌کردند.

این در حالی است که پیش از این نیز «یوخفد لیفشیتز» اسیر صهیونیست که از سوی گروه های مقاومت به اسارت گرفته و به غزه برده شده بود،‌ در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: وقتی به غزه رسیدیم، ابتدا به ما گفتند که به قرآن ایمان دارند و به ما آسیبی نمی‌رسانند، گفتند مانند اطرافیان خود با ما رفتار خواهند کرد.

وی افزود: ما تحت مراقبت شدید بودیم و یک امدادگر و یک پزشک آمدند و مطمئن شدند که داروهایی که همیشه مصرف می کنیم را داریم، آنها به سلامتی ما بسیار توجه داشتند. ما یک پزشک داشتیم که هر دو سه روز یک بار می آمد تا وضعیت ما را بررسی کند.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: آنها مسئولیت شناس بودند و بر تهیه داروها اصرار داشتند و در صورت نبود داروهای اصلی، داروهای مشابه می دادند.

لیفشیتز گفت: آنها بسیار مهربان بودند و اطمینان می یافتند که ما خوب غذا می خوریم، غذای ما مانند غذای خودشان بود، با ما خوب رفتار کرده و به همه جزئیات توجه می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها