رئیس اداره صمت شهرستان البرز از  شناسایی و برخورد با ۳۶ واحد صنفی متخلف و قدردانی از عملکرد ۱۷ واحد صنفی منصف  و قانونمند  در طرح تشدید بازرسی و نظارت شب یلدا شهرستان البرز خبرداد.
رئیس اداره صمت شهرستان البرز از شناسایی و برخورد با ۳۶ واحد صنفی متخلف و قدردانی از عملکرد ۱۷ واحد صنفی منصف و قانونمند در طرح تشدید بازرسی و نظارت شب یلدا شهرستان البرز خبرداد.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۱۸

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:" کیان رشوند" اعلام کرد : طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه شب یلدا از ۱۵ آذر ماه آغاز و تا شب یلدا این طرح ادامه خواهد داشت .

وی افزود: در طرح تشدید بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان با همکاری نیروی انتظامی،  تعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نسبت به برگزاری گشت های مشترک اقدام و ضمن بازرسی از ۱۲۵ واحد صنفی تعداد ۳۶ پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.

وی اعلام کرد: کالاهای مورد تاکید در این طرح شامل انواع میوه ، آجیل و خشکبار ، شیرینی و شکلات ، قصابی ، مرغ و ماهی و سایر کالاهای پرمصرف می باشد که عرضه آن زیر ذربین بازرسان قرار دارد.

کیان رشوند رشوند گفت:  در بازرسی از واحدهای صنفی، بر موارد نصب نرخنامه و درج قیمت بر روی کالا و ارائه فاکتورهای خرید و فروش ، رعایت سود مصوب نظارت می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی بر اساس قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رشوند تاکید کرد : در بازرسی های انجام شده طرح نظارت شب یلدا  از ۱۲  واحد صنفی در سطح شهرستان که کلیه مقررات صنفی را رعایت نموده و ضمن رعایت سود مصوب ، رضایتمندی را در بین مشتریان خود ایجاد کرده بودند ، قدر دانی شد .

رئیس اداره صمت شهرستان در پایان یادآوری کرد: با هدف تسریع در رسیدگی به تخلف‌های احتمالی بازار شب یلدا ، شهروندان عزیز می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری یا با مراجعه حضوری به واحد بازرسی نظارت اتاق اصناف ، اتحادیه ها و اداره صمت شکایت خود را اعلام کنند، تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها