عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در چند سال شاهد کند شدن رشد اقتصادی بودیم اما خوشبختانه طی سال جاری آمار و ارقام موجود نشان دهنده رشد اقتصادی کشور علیرغم وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۸۰

شهباز حسن پور بیگلری در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص رشد اقتصادی کشور علیرغم وجود تحریم ها، گفت: جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه توانسته است با اتکا به ظرفیت ها و پتانسیل نیروهای بومی خود در ماههای گذشته در رشد و تولید اقدامات نسبتا خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از این ظرفیت ها معادن، فروش نفت و... است افزود: با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در این زمینه ها شاهد رشد قابل قبولی هستیم.

حسن پور خاطرنشان کرد: چند سال شاهد کند شدن رشد اقتصادی بودیم اما خوشبختانه طی سال جاری آمار و ارقام موجود نشان دهنده رشد اقتصادی کشور است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: برای رشد اقتصادی بیشتر باید سران قوا و کارگزاران نظام در دولت و مجلس راه را برای بخش خصوصی فعال کنند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در همین راستا اقدامات خوب دولت در گسترش روابط با کشورهای همسایه و منطقه و گسترش دیپلماسی افتصادی  در رشد اقتصادی کشور سهیم بودند، مجلس نیز در بررسی برنامه هفتم توسعه به این موضوع توجه داشت.

حسن پور در عین حال گفت: موضوعی که همچنان در هاله ی از ابهام است نگرانی بابت پرداخت وام های کلام در جهت تولید است.

وی افزود: طی یکی دو سال اخیر وام هایی که بنا بود براساس تبصره ۱۸ برای به حرکت درآوردن چرخه های تولید در کشور پرداخت شود با چالش مواجه شده است که امیدواریم سال آینده این نگرانی برطرف شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها