مدیر کل بنیاد گفت: قرآن راهنما و هدایتگر جامعه بشریت است و عمل به احکام شرعی و تاسی از مکتب اهل بیت مسیر نجات و تعالی مسلمین را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۳۵۹۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ مسابقات قرآنی مرحله استانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، معاون فرهنگی در مجتمع فرهنگی تفریحی کوثر ملک شهر برگزار گردید.

مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی، به ویژه ۱۳ هزار شهید بسیجی تصریح کرد هفته بسیج آغاز حیات نوینی بود که به برکت وجود امام عظیم الشان و فرمایش ایشان در دنیا احیا شد.

احمدی نیا خاطرنشان کرد: شیعه قرآن را با عمل به آیات آن پذیرفته و در مسیر جهاد، بصیرت و نجات بشریت استوار قدم برمی‌دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز کودکان مظلوم غزه در حمام خون می‌غلتند و مسلمانان جهان ساکت نشسته‌اند این نشانی از خواندن حفظ و تفسیر قرآن در حکومت‌های مسلمان و عمل نکردن به مفاهیم ارزنده آن است.

وی تاکید کرد با برنامه و کارهای ابتکاری در جامعه مروج تفکر قرآنی باشید و با قدرت در این حوزه ظرفیت ایجاد کنید.

مدیر کل بنیاد گفت: قرآن راهنما و هدایتگر جامعه بشریت است و عمل به احکام شرعی و تاسی از مکتب اهل بیت مسیر نجات و تعالی مسلمین را فراهم می‌کند.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مباحث گام دوم انقلاب و جهاد تبیین اظهار داشت: نقشه راه جهاد تبیین عمل به دستورات قرآن است تبیین در مسیر قرآن بدین معناست که جامعه را با قرآن مانوس کنیم و از ضلالت و گمراهی در مقابل هجمه بیگانگان مصون داریم.

وی در پایان افزود: جبهه جهاد شما عزیزان قرآن پژوه اثرگذاری در پذیرش فرهنگ الهی، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت در جامعه است.

دراین مراسم جوایز نفرات برتر مسابقات مرحله شهرستانی توسط مدیرکل ومعاون فرهنگی بنیاد استان به ایشان اهداگردید.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها