اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ روزانه به طور متوسط ۶ هزار و ۵۷۹ تردد وسایل نقلیه طی ۸ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۹۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، معاون فنی و راه های روستایی گفت: در این مدت بیش از ۷ میلیون و ۱۳۸ هزار وسیله نقلیه وارد استان و بیش از ۷ میلیون و ۱۴۹ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که به ترتیب ۵.۱۷ درصد و ۵.۰۵ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل را نشان می دهد.

علی ربانی، کل تردد در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی را ۷۳ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۹۴ ذکر کرد و با اشاره به افزایش ۳ درصدی نسبت به سال گذشته افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محور بجنورد - اسفراین (بجنورد) و کمترین تردد در محور گراتی - صفی آباد و بالعکس ثبت شده است.

وی با بیان این که بیشترین سرعت متوسط تردد مربوط به محور شیروان - فاروج و بالعکس است، اظهارکرد: بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید - گرمه و بالعکس و بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور صفی آباد - گراتی و بالعکس به ثبت رسید.

ربانی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در این بازه زمانی مربوط به محور میامی- گرمه (گرمه) و بالعکس بوده است./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها