نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فعالیت و ورود برخی مدیران غیربومی در استان عنوان کرد: ما از روز نخست تاکید داشتیم که اولویت با مدیران بومی باشد.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۸۰
نویسنده مهدی شریعت ناصری

گیلان-جام جم آنلاین-آیت‌الله رسول فلاحتی در چهارمین گردهمایی استانی ائمه جمعه استان گیلان در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه همه در مسیر تعالی‌سازی جامعه و تمدن‌سازی اسلامی حرکت می‌کنیم اظهار داشت: ۲ مؤلفه حرکتِ هدف‌دار و زمان‌بندی شده باید همیشه سرلوحه کار و برنامه‌هایمان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تصریح کرد: هر زمانی که سپری می‌شود، انسان باید بداند که در این زمانِ محدود و زمان‌بندی شده چه کاری انجام داده است.

امام جمعه رشت افزود: علامه حلی در موضوعات گوناگون معارف دینی، فقه، اصول و تاریخ و… همه‌جا حرف برای گفتن داشتند و تخصصی ورود می‌کردند تا جایی‌که امروز ۶ کتاب ایشان جزو کتب درسی حوزه‌ است که نشان می‌دهد ایشان هدف‌دار وارد حوزه شدند و به زمان توجه داشتند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خداوند متعال آسمان و زمین را هدف‌‌مند و زمان‌بندی شده آفرید تصریح کرد: کسی‌که به زمان نظم می‌دهد در واقع زمان را به خدمت گرفته است و چنین فردی وقتِ اضافی هم خواهد داشت.

وی با اشاره به آسیب‌های دوران کرونا و ندیدن معلم در اوجِ دورانِ بلوغ و جوانی افراد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید داشته‌اند که نیروی جوان تربیت کنید و معارف دین را به او بیاموزید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان سطحی‌نگری و غفلت از آخرت را نتیجه عدم توجه به اصل زمان‌بندی دانست و بیان کرد: وقتی هدف‌دار حرکت کنیم، انسان‌های باهدف تربیت خواهیم کرد.

آیت‌الله فلاحتی جان باختن تعدادی از هم‌‌وطنان را در لنگرود تسلیت گفت و افزود: این اتفاق، حادثه تلخی برای کشور و استان بود و به خانواده‌های انان تسلیت عرض می‌کنم؛ بنده در همان لحظات اول که این خبر را شنیدم، به فراجا و دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها تاکید کردم که سریع ورود کنند و همه هم ورود کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: بیش از اینکه نقد کنیم باید امیدآفرینی کرده و از دستاوردها و مواضع خوب نظام اسلامی بگوییم که جزو مطالبات رهبری هم است.

وی مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم و جوانان فلسطین را ستودنی دانست و گفت: جوانان فلسطینی این دوره در تلاشند تا دشمن را از حیث اقتصادی و سیاسی و… خسته کنند؛ این جوانان تفاوتِ بسیار با سایر دوره‌ها دارند و مقاوم‌ ایستاده‌اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فعالیت و ورود برخی مدیران غیربومی در استان عنوان کرد: ما از روز نخست تاکید داشتیم که اولویت با مدیران بومی باشد اما اگر مدیر غیربومی توانمند و انقلابی هم برای این استان انتخاب و منصوب شده است، مشکلی نیست و باید پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها