افزایش ۵۸ درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی استان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد:

افزایش ۵۸ درصدی تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی استان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج اولویت های نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی را تشریح کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج اولویت های نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۲۱

محسن امیدوار در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت: با توجه به این که از پاییز سال 96 سایت ثبت نام  بسته بود، هیچ گونه کمک و حمایتی از طرف دولت بابت وام تبصره 13 انجام نشده است.

وی افزود: طی یکسال گذشته در شهرهای مختلف با بانک های عامل رایزنی شده است تا از طریق شهرداری مقداری پول در یکی از بانک های عامل بلوکه کنند و از طریق آن به متقاضیان وام بدهند.

امیدوار ادامه داد: در سازمان تاکسیرانی کرج در اواخر سال گذشته این کارها را پیگیری کردیم و شهردار کرج، اعضای شورای شهر و کمیسون حمل و نقل توافق کردند و رقمی را در یکی از بانک ها سپرده گذاری کردیم. همچنین با صندوق کارآفرینی امید به توافق رسیدیم و در فاز اول وام 200 میلیونی با سود 4 درصد برای نوسازی 300 تاکسی در نظر گرفتیم که البته این میزان در آینده بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اول طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرج، تعویض تاکسی های پیکان است، در مرحله بعدی تقدم و تاخر ثبت نام کنندگان در اولویت قرار می گیرد. برای این کار سامانه ای در نظر گرفته شده که افراد می توانند در آنجا ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج تاکید کرد: متقاضیان باید مجوز تاکسیرانی را اخذ کرده و خودرو هم به نام خودشان باشد. اولویت بندی اینها در کمیته مربوطه در داخل سازمان بررسی می شود و نفرات واجد شرایط انتخاب می شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها