نماینده مردم یزد در مجلس گفت: رییس جمهور در سازمان ملل روحیه فعالانه و عزتمندانه داشت و کشور را آنچنان که هست معرفی کرد.
کد خبر: ۱۴۲۳۴۰۶
محمد صالح جوکار در گفت و گو با جام‌جم آنلاین سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل را شفاف، صریح عنوان کرد و گفت: آفای رییسی در تناقضات و بمباران تبلیغاتی سال های گذشته غربی‌ها و آمریکایی ها علیه ملت ایران را برملا کرد.
وی تریبون سازمان ملل را محلی دانست که امکان انتقال دیدگاه‌های نظام به جهانیان را فراهم می کند و این موضوع به بهترین نحو ممکن توسط رییس جمهور  و هیات همراه محقق شد.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: در حوزه سیاست خارجی به گونه ای عمل کردیم که روابط تجاری ما با کشورهای حوزه قفقاز و خلیج فارس گسترش یافته و تعامل در روابط خارجی با این کشورها در همه حوزه ها، حمل و نقل و گاز و نفت به خوبی پاسخ داد شده است.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین حضور ایران در پیمانهای جهانی و منطقه ای از جمله شانگهای و بریکس را زمینه خوبی برای کشور عنوان کرد.
وی افزود: پیوستن به گروه بریکس اهمیت خاصی دارد و دلار زدایی در گروه بریکس یک هدف پذیرفته شده است.
جوکار گفت: در مجموع رییس جمهور رسالت خود در بیان گفتمان انقلاب را با مواضع صریح انجام داد و محورهای سخنان وی روشن، شفاف، گویا و در بر گیرنده تمام ابعاد و اهداف جمهوری اسلامی بود.
newsQrCode

نیازمندی ها