مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به قطعی شدن حضور ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی از استان همدان برای بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: این سهمیه احتمالاً تا ۱۴ نفر افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۸۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی حقیقی با اشاره به نفرات اعزامی از استان به بازیهای آسیایی ۲۰۲۳، اظهار کرد: تعداد دقیق نفرات و رشته‌های اعزامی هنوز مشخص نشده و در انتظار جمع‌بندی نهایی است اما تا به امروز ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی در رقابت‌های مورد نظر حضور خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون حضور میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی در کبدی، شیما صفایی در پینگ‌پنگ، مینا قربانی در تیراندازی، کیمیا زارعی در قایقرانی و مریم بربط در جودو برای حضور در بازیهای آسیایی قطعی شده است.

حقیقی تصریح کرد: همچنین در پارآسیایی هانگژو مهرداد مرادی و وحید علی نجیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، میلاد سوری و نعمت الله سرافراز در گلبال و در جانبازان و معلولین حضور زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته و فاطمه بیات در شطرنج قطعی شده است.

وی با اشاره به حضور مربیان استان در بازیهای ۲۰۲۳، یادآور شد: در بازیهای پاراآسیایی طاهره صادقیان در والیبال نشسته، محمد کرم کولیوند در گلبال و مهدی رحیمی در دو و میدانی نابینایان و کم بینایان و در بازیهای آسیایی وحید خراقانی در کبدی و ساسان شهسواری در تیراندازی به عنوان مربی از استان همدان حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: برای مدال آوران بازی های آسیایی هانگژو علاوه بر جوایز کمیته ملی المپیک یا فدراسیون ها، از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان، برای مدال طلا، ۱۰۰ میلیون تومان، مدال نقره، ۵۰ میلیون تومان و برای مدال برنز ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو به‌عنوان "کاروان شهید حُججی" نامگذاری شده و امیدواریم ورزشکاران استان با استعانت از نام شهدا بتوانند موفق ظاهر شوند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ورزشی حقیقی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها