رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در حد توان  برای رفع مشکلات بالا دستی صنعت خودرو تلاش می‌کنیم و در جنگ اقتصادی به حمدالله با سربلندی بیرون می آییم
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در حد توان برای رفع مشکلات بالا دستی صنعت خودرو تلاش می‌کنیم و در جنگ اقتصادی به حمدالله با سربلندی بیرون می آییم
کد خبر: ۱۴۲۱۶۴۸
نویسنده مریم خزاعی

مریم خزاعی - خراسان رضوی - جام جم آنلاین- عزت الله اکبری در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو درمشهد  با بیان اینکه هر بنگاه اقتصادی یک فرمول و قاعده و استانداردی دارد، افزود: از وزیر جدید خواسته ایم که در خودرو سازی دخالت نکندو این بدان معناست که  دولت باید در حوزه خودرو به اندازه سهام خودش دخالت کند  ودلسوزیهای خود رادر جوزه  سیاست گذاری خودرو اعمال کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:  امروز به جایی رسیده ایم که خیلی از کشورهای پر قدرت دنیا در برابر ما زانو زده اند این مهم میسر نخواهد شد مگر با همکاری و در کنار هم ایستادن همه ووظیفه داریم از کشور همچون شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی دفاع کنیم.

وی در ادامه گفت: دولت می تواند در امر صادرات مشوق تولید باشد تا درسایه آن  آرامش و رضایت عمومی ایجاد شودو در کنار رضایت عمومی می توان به تنظیم بازار و تولید نیز دست یافت و در این میان وظیفه دولت نشان دادن نقشه و راه به شرکت های دانش بنیان است .

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه  در صورت نیاز سنجی و در نظر گرفتن شاخصه های و نتایج نیازها می توان تولید بهینه انجام داد ، گفت:با رعایت نکات و سختگیریهای استانداردکیفیت محصولات افزایش خواهد یافت و با توجه به اینکه شرایط و ظوابط استاندارد منطقی و حافظ جان مال مردم است تعارضی ایجاد نخواهد کرد .

وی تصریح کرد:  امیدواریم با حضور شرکت های خودرو ساز بویژه ایران خودرو و ریاست اداره ی استاندارد در کمیسیون مجلس مسائل مطرح شود، تا نتایج مثبتی حاصل شود.

اکبری در ادامه سخنانش در حاشیه نمایشگاه خودرو در مشهد گفـت: از اداره استاندارد درخواست  داریم در تولید اتوبوس و خودروهای سواری همکاری همه جانبه داشته باشند تا سخت گیری ها به نحوی نباشد  که به تولید آسیب بنزند.

رئیس کمیسیون مجلس با اشاره به اینکه جهش در تولید در بخش  دانش بنیان ها و شرکت های خودرو ساز محقق خواهد شد افزود: بسیج دانش بنیان ها ،بخش تولید با سیاست های دولت ، در کنار یکدیگرسبب  تولیدمحصول با کیفیت و قیمت مناسب و کاهش  فاصله ما با دنیای امروز خواهد شد که به دنبال آن ارتقاء محصولات تولیدی در سطح ملی رابه ارمغان می آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها