حادثه رخ داده در حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشان دهنده عمق كینه‌ای است كه مخالفان تقویت رویكردهای دینی در جمهوری اسلامی ایران دارند. 
حادثه رخ داده در حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشان دهنده عمق كینه‌ای است كه مخالفان تقویت رویكردهای دینی در جمهوری اسلامی ایران دارند. 
کد خبر: ۱۴۱۹۳۸۱
نویسنده عباس مقتدایی خوراسگانی عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

گروهك‌هایی كه اسباب دست و ابزار سرویس‌های جاسوسی و بیگانه قرار گرفته اند در پی آنند كه به خیال خودشان چراغ معرف دینی در ایران را خاموش و یا به زعم خود آن را در معرض آسیب قرار دهند. واقعیت آن است كه مردم ایران به این قبیل شیطنت‌ها و جنایات كه در طول سالیان گذشته بی‌سابقه هم نبوده است واقف هستند و می‌دانند كه مجموعه این فتنه‌ها و جنایات از كجا آب می‌خورد.

این حادثه برای ملت ایران ناگوار و غمبار بوده است. همه نهادهای انتظامی، امنیتی و مرتبط با این موضوع نیز با جدیت به دنبال خشكاندن چنین جریانات آسیب زا هستند اما در هر صورت این رخداد نشان می‌دهد كه دشمنان ایران از یكسو بغض عدم كارآمدی خود در برابر جمهوری اسلامی و از سوی دیگر بغض و كینه بر ضد ملت ایران را دارند. ما در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ابعاد مختلف این موضوع را بررسی می‌كنیم و با حضور مجموعه‌های مرتبط نسبت به پیگیری‌هایی كه به مجلس مرتبط است اقدام خواهیم كرد. 

شنیده‌ها ما حاكی است كه این جنایتكاران اكنون در دستان عدالت قرار گرفته اند و قطعا به سرعت به جنایات آنها رسیدگی خواهد شد و مجازات لازم و قانونی و مبتنی بر عدالت برای چنین جنایتی اعمال و انتقام گرفته خواهد شد اما نكته مهم اكنون این است كه مردم ایران باید هوشیارتر از هر زمان دیگری حفظ وحدت و انسجام و كمك به امنیت و آرامش را به عنوان یك رسالت ملی دنبال كنند.


ما یقین داریم كه آنچه كه دشمنان می‌خواستند و نتایجی كه از چنین جنایتی انتظار داشتند عاید آنها نخواهد شد و هوشیاری افزون تر ملت و تقویت بیشتر انسجام ملی در داخل كشور در ابعاد مختلف امنیتی، اطلاعاتی، نظارتی  و اجتماعی را بیش از پیش پدید خواهد آورد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها