دستان پلید دشمنان قسم خورده این انقلاب همیشه آغشته به خون پاک هزاران شهیدی است که با جانفشانی در راه آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا، در راه اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی از خون خود گذشته و درس آزادی و آزادگی را به همگان آموختند.
کد خبر: ۱۴۱۸۶۲۳
نویسنده سردار احمد نورعلی - فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ

سلام به روح پاک شهیدان راه امنیت و سلام به روح شهدای راهور که مظلومانه و با تمام وجود در راه امنیت و اقتدار این کشور خون پاک خود را نثار کرده و برگ زرینی دیگر در راه مردانگی، عزت و بزرگی در تاریخ این انقلاب رقم زدند.

دشمن همیشه بر نقاط قوت کشور‌ها ضربه زده تا شاید بتواند شرایط را به نفع خود پیش برده و به اهداف شوم خود برسد و حمله به ماموران فراجا و به شهادت رساندن این جوانان پاک، نشان محکمی بر اقتدار پلیس در چشم دشمنان است. در طول تاریخ به شهادت رساندن انسان‌های راستین نه‌تنها تاثیری بر اهداف بلند و پاک بشریت نداشته، بلکه این‌گونه اعمال و به شهادت رساندن جوانان راه آنها را برای همیشه استوار و زنده نگه خواهد داشت.

شهادت عزیزان‌مان در ایام سوگواری حضرت اباعبدا...(ع) سالار و سرور شهیدان دو‌عالم، نقطه عطفی با خون‌های ریخته شده در کربلاست، چرا که همه شهدا از صدر اسلام تاکنون هدفی جز برپایی عدالت و احقاق حق مظلومان نداشته‌اند و پیام مکتب آن نیز چیزی جز آزادی و عدالت نیست.

دشمنان امروز باید بدانند جوانان غیرتمند این مرز و بوم چهره پلید آنان و افکار شوم این مزدوران تاریخ را خوب شناخته و فهمیده‌اند و این‌گونه اقدامات پلید نیز بیش‌از پیش بر نمایان کردن چهره واقعی آنان برای جامعه جهانی کمک خواهد کرد. سازمان‌های حقوق بشری ببینند و بدانند که تعرض به امنیت و ریختن خون پاک جوانان عزیز این مرز و بوم چگونه در ملأعام، از سوی دشمنان وقیح در حال روی‌دادن است و این خون‌های پاک ریخته شده، متعلق به جوانانی است که هدف و آرمانی جز برقراری امنیت نداشته‌اند.

و در آخر، گاه در خلوت خود به شما شهدای عزیز غبطه می‌خورم و آرزو می‌کنم من نیز همچون شما، مورد لطف و عنایت پروردگار خود قرار گرفته و در راه برقراری امنیت ایران عزیز به همکاران شهیدم بپیوندم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها