نیروی فراجا در جیرفت آسمانی شد

قاچاق سوخت در جنوب کرمان شهید داد

درگیری مسلحانه ماموران مبارزه با موادمخدر با قاچاقچیان مسلح ‌منجر به شهادت دو مامور و هلاکت یک قاچاقچی شد‌.
درگیری مسلحانه ماموران مبارزه با موادمخدر با قاچاقچیان مسلح ‌منجر به شهادت دو مامور و هلاکت یک قاچاقچی شد‌.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۲۸
سردار ‌کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به سایت پلیس گفت : ظهر پنجشنبه بیست و نهم تیر امسال و پس از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان‌ در منطقه تلگاه‌ اجرای طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت‌ و‌ ماموران عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند‌. این در حالی بود که قاچاقچیان‌ پس از مشاهده ماموران به سوی آنها تیراندازی کردند. اقدام مسلحانه قاچاقچیان با واکنش پلیس مواجه شد و در این درگیری یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دو نفر بازداشت شدند. 
‌وی افزود‌: در این عملیات مقادیری مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف شد‌. در این عملیات پلیسی دو نفر از حافظان امنیت به نام‌های سروان مهدی امینی‌مهر و ستوان یکم سیروس درخشان‌فر به شهادت رسیدند. 
همچنین سید‌جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت‌: ماموران انتظامی در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف کردند. در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو اسکورت کننده محموله به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار بستند و متواری شدند اما در ادامه دو نفر‌شان دستگیر شدند. دو عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شدند که یکی از آنها به هلاکت رسید. این فرد‌ یکی از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه در سال گذشته‌ بود‌. این لازم به ذکر است‌، شهید ستوان یکم سیروس درخشان‌فر ۲۷ساله، متاهل و یک فرزند ۹ماهه داشت و شهید سروان مهدی امینی‌مهر ۳۷ساله، متاهل و دارای دختری ۱۲ساله و اهل بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها