فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بالغ بر200 هزار لیتر سوخت قاچاق با همکاری مشترک انتظامی و دریابانی استان خبرداد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بالغ بر200 هزار لیتر سوخت قاچاق با همکاری مشترک انتظامی و دریابانی استان خبرداد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۸۷

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بالغ بر200 هزار لیتر سوخت قاچاق با همکاری مشترک انتظامی و دریابانی استان خبرداد. 

 

سردار "علی اکبر جاویدان"  بیان داشت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظیشهرستان میناب به وسیله مشک های پلاستیکی، ماموران انتظامی و دریابانی استان با تشکیل تیمی مشترک جهت بررسی موضوع،به محل اعزام شدند .

 

وی افزود:ماموران در بررسی های میدانی انجام شده در یک عملیات مشترک پلیسی 4 عدد محفظه پلاستیکی معروف به "مشک ماری" حاوی 200 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش سوخت های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ، 54 میلیارد ریال عنوان کرد.

 

سردار"جاویدان"درخاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند،تصریح کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان که مخلان امنیت اقتصادی کشور هستند، ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تدابیر ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص تعامل و هم افزایی انتظامی و دریابانی و لزوم انجام عملیات های پشتیبانی و مشترک در مرزهای آبی و خاکی، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی و دریابانی استان با همکاری و همدلی بصورت شبانه روز و هوشیاری کامل تمام نقاط از مرکزی ترین نقطه تا نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی با جدیت و برابر قانون برخورد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها