یزد- نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه‌گری منصفانه و دقیق از دولت در امور مختلف حلال مشکلات در کشور است و دولت همه تلاش خود را صادقانه برای مردم انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۸۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  سید جلیل میرمحمدی در جمع فعالان فرهنگی شهرستان یزد اظهار داشت: ترویج روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری اگر دقیق و همراه با فکر و عقبه قوی باشد نه تنها هیچ مشکلی ندارد که موجب کمک به دولت و مسوولان در تحقق اهداف و برنامه‌ها و خدمت به مردم است.

وی گفت: باید در کنار مطالبه‌گری و پرسشگری از دولت هرجا نیاز باشد مردم در کنار مسوولان وظایف خود را انجام دهند.

میرمحمدی افزود: نمایندگان مجلس طبق قانون، کار نظارت و قانونگذاری خود را انجام می‌دهند و بدون شک همراهی و حضور مردم نقش مهمی در تحقق بسیاری از اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی به تلاش دولت و میدانی بودن رییس جمهور که صادقانه در خدمت به مردم و کشور است اشاره کرد و گفت: دولت همه تلاش خود را صادقانه برای مردم انجام می‌دهد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت در شرایط سخت و تحریم‌های دشمنان مسئولیت را قبول کرد و با همه این مسایل برای تحقق مطالبات و توسعه کشور فعالیت دارد.

میرمحمدی گفت: تحریم‌هایی که بر کشور ما توسط دشمنان تحمیل شد وهنوزادامه دارد اگر بر کشورهای دیگر تحمیل می‌شد بشدت دچار مشکل می‌شدند.

وی افزود: با وجود جنگ تمام عیار ترکیبی که علیه کشور ما انجام می‌شود دولت و رییس‌جمهور با همه وجود در خدمت مردم و تلاش صادقانه برای انجام وظایف هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای خدمت به کشور، همه مردم و مسوولان همانند گذشته برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند.

میرمحمدی بیان کرد: در بخشی از زمینه‌های مختلف در کشور قطعا انتقاد وجود دارد ولی برای تحقق اهداف دولت و نظام همه باید همکاری کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها