پروژه خبرسازی رسانه‌های معاند دوباره آنها را رسوا کرد

بازی سیاسی با مرگ پسر امام‌جمعه

پروژه کشته‌سازی و خبرسازی جعلی رسانه‌های معاند دیگر نخ‌نما شده و خیلی زود با روشن شدن واقعیت‌، چهره واقعی آنها نمایان‌تر می‌شود.
پروژه کشته‌سازی و خبرسازی جعلی رسانه‌های معاند دیگر نخ‌نما شده و خیلی زود با روشن شدن واقعیت‌، چهره واقعی آنها نمایان‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۷۷

این رسانه‌ها روز جمعه یک بار دیگر تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف بین اقوام و اغتشاش به کار بستند و این ‌بار هم اقدام به انتشار اخبار کذب کردند. در جدیدترین دروغگویی آشکار مدعی شدند فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش کشته شده است. این رسانه‌ها مدعی شدند‌، پسر نوجوان عثمان قلندرزهی روز جمعه و از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به قتل رسید اما واقعیت ماجرا حکایت از مرگ پسر ۱۶ساله بر اثر بی‌احتیاطی دارد. به گفته دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان، فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی به وسیله سلاحی که در منزل آنها بوده فوت شده است. فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی در حال بازی با سلاح بود که به علت شلیک ناگهانی اسلحه فوت می‌شود .در رابطه با این موضوع هیچ شکایتی از طرف خانواده متوفی اعلام نشده است.
در همین رابطه پایگاه اطلاع‌رسانی محمد عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش در کانال ارتباطی خود ضمن رد شایعات مطرح شده نوشت: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند مولوی محمد عثمان به دست افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند حماد در حین بازی با سلاح جنگی دچار حادثه شده و اشتباهی و سهوا در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها