خودکشی واشنگتن در شرق آسیا
اعزام ۲۰۰مربی نظامی آمریکا به تایوان چه معنایی دارد؟

خودکشی واشنگتن در شرق آسیا

سریال جنایت‌های هولناک دامادهای خشمگین و خواستگارهای شکست‌خورده همچنان در کشور قربانی می‌گیرد. در دو جنایت در تبریز و بخش میمند استان فارس پنج نفر قربانی ضربات قمه و شلیک گلوله شدند.
سریال جنایت‌های هولناک دامادهای خشمگین و خواستگارهای شکست‌خورده همچنان در کشور قربانی می‌گیرد. در دو جنایت در تبریز و بخش میمند استان فارس پنج نفر قربانی ضربات قمه و شلیک گلوله شدند.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۰۰
نویسنده محمد غمخوار - دبیر گروه حوادث

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، نخستین جنایت در یکی از محله‌های شهر تبریز رقم خورد. در جریان این جنایت مردی با حضور مقابل خانه پدرزنش، دو عضو خانواده همسرش را با ضربه‌های چاقو کشت و سه نفر دیگر را مجروح کرد. ماموران پلیس پس از اطلاع از این درگیری مرگبار در محل حاضر شده و با پیکر غرق در خون زن و مرد میانسال و پسر و دختر جوان آنها و برادر مرد صاحبخانه رو‌به‌رو شدند. آنها هدف ضربه‌های قمه قرار گرفته و دو نفر از آنها بر اثر شدت جراحات در همان محل جان باخته بودند.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد، عامل جنایت داماد این خانواده است‌. او و همسرش اختلاف داشتند و به همین دلیل همسرش به خانه پدری آمده بود. روز حادثه او برای دیدن فرزند شش ماهه‌اش به مقابل خانه پدرزنش آمده بود اما با مخالفت او برای این ملاقات رو‌به‌رو شد. داماد خشمگین هم در ادامه با قمه‌ای که همراه داشت این جنایت را رقم زد.
سرهنگ ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳، یگان فوریت و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات انجام گرفته مشخص شد، فردی که تازه از زندان آزاد شده بود به علت اختلافات خانوادگی با همسرش با ورود به منزل پدرزنش و باز کردن شیلنگ گاز اقدام به آتش زدن خانه کرده و سپس با ضربات قمه، پدر زن، همسر، فرزند، مادرزن و عموی همسرش را مجروح کرد.
وی ادامه داد: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما پدرزن و عموی همسر قاتل به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت شدند. قاتل در حین دستگیری با قمه به سمت ماموران حمله‌ور شده بود که ماموران پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، ضارب را زمینگیر و دستگیر کردند.
محمودی در پایان با بیان این‌که در تحقیقات پلیس مشخص شد علت و انگیزه قتل، اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: پلیس در برخورد با جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

جنایت خواستگار شکست‌خورده
در جنایت دیگر که در بخش میمند استان فارس رقم خورد، پسر جوانی بعد از قتل داماد شان و مجروح کردن مادر او به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر او را هم کشت. متهم پس از این اقدام خودکشی کرد. رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز جمعه با گزارش تیراندازی مرگبار در خانه در شهرستان میمند استان فارس آغاز شد. تیم جنایی با حضور در محل با جسد زن و مردی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند.
سرهنگ حمید جوکار، فرمانده انتظامی فیروزآباد استان فارس در این باره گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، زن و شوهری که چند سال با هم اختلاف خانوادگی داشته‌اند، روز جمعه برای حل مشکل در منزل پدر عروس حاضر شدند. در این جلسه مادر داماد هم حضور داشت. در ادامه بین آنها درگیری لفظی رخ می‌دهد و پسر خانواده با اسلحه کلت به سمت داماد ۳۴ ساله‌شان شلیک کرد و او را به قتل رساند. بعد هم گلوله‌ای به سمت مادر دامادشان شلیک کرد که به دست او اصابت کرد.
وی ادامه داد: تیراندازی‌های متهم به همین جا ختم نشد و او با همان اسلحه به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفت. قاتل ۲۸ساله مدتی عاشق دختر جوانی بود اما پدر دختر مخالف ازدواج آنها بود. مرد مسلح پس از ورود به این خانه پدر۶۳ساله و مادر ۴۵ساله دختر جوان را با شلیک گلوله کشت. آخرین شلیک قاتل هم به سمت خودش بود و در آن محل خودکشی کرد.
سرهنگ جوکار با اشاره به این‌که حال مجروح رضایت‌بخش است، گفت: در بررسی صحنه دوم جرم، ۲ قبضه اسلحه کمری کلت در کنار اجساد کشف و ضبط شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها