فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری شش نفر از عاملان سنگ‌پرانی به کامیون‌های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ میثم گوهری آرانی، اظهار داشت: در پی اقدام اخیر تعدادی ارازل و اوباش در برهم زدن امنیت و اخلال در فعالیت خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان از طریق پرتاب سنگ و ترقه به خودروها، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی هوشمندانه در محور‌های مواصلاتی این شهرستان تعداد شش نفر از مخلان نظم که اقدام به سنگ‌پرانی و پرتاب مواد محترقه انفجاری به سمت خودرو‌های سنگین می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این متهمان را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت نسبت به شناسایی و دستگیری این گونه مجرمان اقدام می‌کند، گفت: شهروندان و رانندگان عزیز در صورت مشاهده و اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها